نظرات درباره کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید اثر لیام کالانان

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

گوینده:متین بختی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأی
۳٫۳
(۶)
Hanika
خلاصه: این کتاب در مورد زنیه که با بچه هاش به فرانسه میره تا دنبال شوهر گمشده‌اش بگرده... شوهری که در حقیقت خودش گاهی از زندگیشون میرفته و میگفته نیاز به تنهایی داره و بعد از مدتی برمیگشته اما این بار غیبتش طولانی میشه، خیلی طولانی و موجب نگرانی خانواده‌اش میشه... . حقیقتا این کتاب نه داستان خاصی داشت، نه سرانجام یا معما و یا اتفاق خاصی... فقط توصیفات نسبتا زیبایی از پاریس داشت که شاید برای طرفداران پاریس و فرانسه جذاب باشه... در غیر این صورت جذابیت خاصی نداره... شاید هم من مفهومش رو متوجه نشدم نمیدونم😅 اما به طور کلی این کتاب رو توصیه نمیکنم... و در پایان بگم گوینده عالی بودند.👌🏼
martina
داستان زنیه که شوهر نویسندش بدون هیچ یادداشتی میذاره و میره و طبق یادداشت ها دست نوشته های شوهرش کهدپیدا میکنه برای پیدا کردنش با دو تا دخترش به پاریس میره. به نظرم برای استراحت خوب بود و حال هوای پاریس و مکان ها و اتفاقات تاریخی زیادی درش اشاره شده بود.ولی چیزی نیست که خییلی جذاب باشه.
s.h
بنظرم اصلا خوب نبود نه موضوع جالبی نه نگارش خاصی نه پایان جالبی. بشدت هم کش دار و کسل کننده بود
ziyo
گویش جذابی داشت و ترجمه روان و دلنشینی داشت. فضای داستان گرم و مطبوع بود. اگه دنبال یه داستانی که جذابه و کشش داره هستید و دوست دارید این تفکر رو که زندگی با وجود مشکلات هنوز هم قابل زیستنه دنبال کنید بهتون توصیه‌اش می‌کنم.
Salem Sholeh
رمان خوب و باکششی هست البته با گویندگی عالی
نشر مهری
petfect

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد