نظرات درباره کتاب صوتی زنبق دره و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی زنبق دره اثر انوره دوبالزاک

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی زنبق دره

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۸ رأی
۳٫۹
(۱۸)
Azadeh
من نسخه چاپی اش رو چند سال پیش خواندم.داستانش جذاب و عاشقانه است.
AS4438
رمان عشقی ، نامه آخرکتاب وصف کلی بود که میبایست انجام میشد، تا هم ازعشق ممنوعه دور ماند وهم عاقبت خوشی برای خود رقم زد، رمان کمی خسته کننده بود ولی زیبا و درخور بود.
s.h
کتاب یکم کش دار شده ولی قطعا بالزاک عالیه پر از توصیف و تشبیهات زیبا نامه آخر کتاب شاهکار بود
جیمی
خیلی خوبه عبرت هایی داره که گاهی خیلی دیر آدما متوجهش میشن
کاربر آرزو روان
هرچند که کتاب دارای تفضیل در شرح مطالب داشت با این حال بسیار آموزنده است. نامه‌های اول و مخصوصاً آخر نکات پندآموز بسیاری را در خود داشت.
بانو
چقدر لطیف چقدر عالی از خوندنش کیف کردم. به همه پیشنهادش میکنم.
نیما
من تا حالا کتابی از بالزاک نخوندم که ضعیف باشه و این ۴مین کتابی هست که ازش میخونم. یک نویسنده چقدر می‌تونه نابغه باشه که قبل از ظهور علم روانشناسی انقدر طبیعت انسانی و ظرافت های روحی روانی رو خوب بشناسه و در بطن داستان و شخصیت پردازی هاش استفاده کنه. کتاب های بالزاک واقعا مرگ ندارن و تا ابد میشه بارها اونها رو خوند. این کتاب صرفا یک داستان عاشقانه با توصیفات هنری نیست و پر از جزییات روانشناسی هست.
Tasnim
سلام. موضوع غیر اخلاقی و کشش بسیااار داستان و متن نه چندان روان کتاب باعث شد شنیدن کتاب رو به سختی تموم کنم. تنها به نظرم نامه آخر کتاب که توسط ناتالی در جواب نوشته شده بود، جالب و صدای گوینده خوب بود‌.
Tasnim
عجب این که جواب بی ادبی این شخص رو که میدیم طاقچه حذف می کنه. احتمالا طاقچه دوست نداره نقطه نظراتمون دیده بشه چون فروش کتاب های غیر اخلاقیش پایین میاد.
نیما
قرار نیست ما با لنز محدود دیدگاه مون به یه اثر ادبی بزرگ برچسب بزنیم. این اتفاقات در جوامع بشری رخ میده چه بخواهیم ببینمشون چه بخواهیم سانسورشون کنیم

زمان

۱۵ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۸۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۸۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۲,۶۰۰
۹۲,۸۲۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد