نظرات درباره کتاب صوتی تضادهای درونی ما و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی تضادهای درونی ما اثر کارن هورنای

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی تضادهای درونی ما

نویسنده:کارن هورنای
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۰ رأی
۳٫۳
(۲۰)
Morteza Kalantari
کتاب های هورنای رو به شدت توصیه میکنم. اولین کتابی که از هورنای خوندم این کتاب بود و چنان لذتی بردم از خواندنش که تقریبا کل کتاب های این نویسنده رو در ادامه‌ تهیه کردم وخوندم. کلا قلم این نویسنده به نظرم برای غیر متخصص ها قابل فهمه با وجود این که درون مایه علمی و دقیقی داره. اما درباره خود کتاب باید بگم که تضاد های درونی رو بر اساس نظریه خودش توضیح میده و در خلال موضوع تضاد به مسائلی مثل عصبیت و انواع عصبیت از دیدگاه خودش و تا حدی در مورد اضطراب توضیحاتی میده. توصیه من اینه که برای درک بهتر چهارچوب فکری هورنای و این کتاب، بطور کامل سلسله کتاب های ایشان رو مطالعه کنید.
Tanha
درود. این کتاب برای شناخت و آگاه شدن از برخی ویژگی های شخصیتی خود یا اطرافیان مؤثر است. این آگاهی سبب می شود که در مقابل رفتارهای ناسازگارانه اطرافیان کمتر جبهه بگیریم و بیشتر آن ها را درک کنیم. شیوه واکنشمان را تغییر دهیم و با پی بردن به ریشه رفتارها، بهترین تغییرات و تصمیم را بگیریم.
Muhamad Saber Taherian
بسیار پر غلط خوانده شده است. غلط‌خوانی تمرکز من رو در زمان شنیدنش از بین می‌بره.
Ra Ta
اولین کتابی بود که از کارن هورنای گرفتم خود کتاب برای من بسیار مفید هست و مطالعه اون رو توصیه میکنم ولی نسخه صوتی از نظر خوانش و تلفظ اشتباه بعضی لغات از سمت گوینده، ضعیف هست.
هادی
اتفاقات عجیبی درون ذهن رخ می‌دهد که این کتاب خیلی خوب توضیح داده

زمان

۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد