نظرات درباره کتاب صوتی بادبادک باز و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی بادبادک باز اثر خالد حسینی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی بادبادک باز

نویسنده:خالد حسینی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۳۵ رأی
۴٫۴
(۳۵)
کاربر ۴۷۱۲۴۸۴
عمیق ، شیرین ، با قلم زیبای خالد حسینی و گویندگی قوی ، در اعماق جانم نفوذ کرد و هرگز از یاد نخواهد رفت دقیقا مثل اثر دیگر نویسنده یعنی هزار خورشید تابان . به وجدانهای آگاه و دلهای پاک توصیه میکنم .
کاربر ۲۵۰۱۲۶۱
این کتاب شاهکار بود دمت گرم خالد حسینی
tasniim :)
کتاب سنگین ،زیبا ، جذاب و غمگینی بود. کتابی در مورد شرف ، وجدان ، مردی ، درستکاری ، اسلام اجرا نشده ، بی عدالتی ، تبعیض نژادی و قومیتی ، جنگ ، حسودی و تعرض و افسردگی..... البته که برای نوجوون ها اصلا توصیه نمیکنم . ولی در کل کتاب خوبی بود.
نازیلا
ای وای من این کتاب با صدای مریم پاکذات ، با اینکه گوش دادم قبلا ولی با صدای مریم جان یک حال دیگردارد ♥️♥️♥️
hosein parsa
از اون کتاباست که شروع میکنی از همه چیز میندازتت تا تمومش کنی همزاد پنداری خواننده با نویسنده مهم ترین بخش کتابه درس های بزرگی میتونید ازش بگیرید
رامش مخبر
عالی بود از هر نظر
AT
کتابی ارزشمند که میتونه برای افراد جامعه ما ارزش دوچندان داشته باشه، علتش هم انتقال اطلاعات خوب از مردم و شرایط کشور همسایه افغانستان در طی سال‌های اخیر هست، که باعث شد دیدگاه شخصی من نسبت به مهاجرین افغانستانی تا حدود زیادی تغییر کنه. امیدوارم روزی شرایط افغانستان آنچنان خوب بشه که مردمش بتونن به کشورشون برگردن. گویندگی و ترجمه کتاب به نظرم خوب بود و کاملا سیر داستان رو برای شنونده حفظ میکنه.
سایه منطقی
خیلی خوبه توصیه میکنم از جمله کتابهایی که نمیتونیم پیش بینیش کنیم
ابراهیم.
خوب بود.
مرتضی مختاری
کتابی درباره رابطه دو پسر بچه افغانستانی در بهبوهه جنگ با شوروی و حکومت طالبان. داستان بسیار جذاب نوشته شده و ترجمه و خوانش زیبایی دارد.
کاربر 3190288
فوق العاده بود مثل کتاب هزار خورشید تابان چقدر قلم این نویسنده قوی هست.
Rahi
خوشگل بود!!!!!!❤
Fatemeh a.m.
کتاب درباره پسری افغانه که مزه زندگی در این کشور رو پیش از کودتا چشیده، جنگ روسیه رو دیده و طالبان رو هرچند کوتاه درک کرده. اول کتاب ترسیدم نکنه با داستانی سراسر رنج و غم رو به رو باشم و منو از اینی که هستم پایین‌تر بکشوندم ولی وقتی در کوچه‌های امن کابل و محل وزیرک خان قدم زدم از استرسم کم شد. کتاب تا نوجوانی امیر منو بیشتر به خودش جذب کرد، تقلاهایی که امیر برای پیدا کردن جایگاهی توی زندگی پدرش می‌کنه، عذابی که از رفتارهای نادرستش می‌کشه و بلد نیست هیچ رقمه وضعیتی رو بهتر کنهُ وقتی که نه می‌تونی نکوهشش کنی نه اینکه خودت رو در موقعیتش ببینی. وقتی که دلت می‌خواد با همه وجود بدویی و حسن رو در آغوش بگیری و تسلیش بدی. اما کتاب هر چی بیشتر پیش می‌ره و سعی می‌کنه گره‌ها رو باز کنه مثل کتابی از پیش خونده شده دستش رو هست. از اولین احساساتی که توی همون چند صفحه اول کتاب داری که هیچ کسیو نمیشناسی گرفته تا انتهای کتاب تقریبا همه ضربات کتاب همون حدسای خودم بود که خب جالب نبود اینکه تا این حد دست کتاب رو خونده بودم. با این حال کتاب روون و سیال بود و خستگی نداشت و عناصر داستان خوب پرداخته شده بود.
Ghazal Kanafchian
فوق العاده. سیر داستان عالی بود… حس همزاد پنداری رو در من بیدار کرد. تمامی کتاب‌های خالد حسینی همینقدر عالی هستند. دقیقا قلب آدم رو نشونه میگیره و در نهایت به این فکر میکنی که جبر چیزه بی رحمیه. از گویندگی بی نظیر گوندگان هم ممنونم. بسیار عالی بودن.
R Sh
خوب

زمان

۱۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد