نظرات کتاب مادام بواری
کتاب صوتی مادام بواری اثر گوستاو فلوبر

دانلود و خرید کتاب صوتی مادام بواری

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۲از ۳۸ رأی
۳٫۲
(۳۸)

نظرات کاربران

Tasnim
سلام. داستان کتاب رو دوست داشتم، چون من رو به فکر فرو برد و نمونه های واقعی‌‌اش رو کم و بیش دیدم. روایت هر کدام از شخصیت ها هم از نظر روانشناسی نکات جالبی برام داشت. ترجمه کتاب به نظرم اصلا روان و مناسب نبود؛ مثلا صدا کردن همسر با عنوان "زنم" ! اما گویندگی به نظرم دلنشین و حرفه ای بود.
نگین
صدای گوینده عالی بود. داستان هم جذاب بود.
ققنوس
شیوه روایت داستان بر پایه توصیف جزئیات فراااااوانه که این برای شخص من بسیار خسته کننده بود مخصوصا برای کتاب صوتی که ناچار هستی به کل داستان گوش کنی و نمیتونی مثل کتاب متنی سرسری از جزئیات عبور کنی،با اینکه خیلی تلاش کردم ادامه بدم اما متاسفانه جذابیت کلیت داستان به اندازه کافی نبود که بتونم اون همه طول و تفصیل رو تحمل کنم و رهاش کردم،اما صدا و گویندگی راوی عالی بود
alialef
کتاب خوبیه. چندفصل اول کمی کشداره ولی به تدریج جذاب می‌شه. اما بهرحال توصیفاتش طولانیه. گوینده، مسلطه ولی شبیه نمایشنامه اجرا کرده. بنظرم برای کتاب صوتی، زیاد نیازی به فضاسازی و تغییر صدا نیست. متن بصورت معمولی خونده بشه، کافیه.
کاربر 3153752
من قبلا کتابشو خوندم خیلی خوبه توصیه میکنم بخونید
زهره غلامی
عالی بود.این درک گوستاو فلوبر از جوانانی که میل به ثروت و تجمل و جامعه ی مرفه دارن و بخاطرش خودشون رو تباه میکنن رو دوست دارم.در تربیت احساسات هم این مضمون وجود داره.اون کتاب هم عالیه.

زمان

۱۸ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۶۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۶۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد