نظرات درباره کتاب صوتی هنر ظریف بیخیالی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب صوتی هنر ظریف بیخیالی اثر مارک منسون

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی هنر ظریف بیخیالی

۳٫۶
(۵۲۹)
کاربر 6560405
من که چیزی نفهمیدم
omid.varshoei
شاید اگر با گوینده بهتری گوش کنم نظر بهتری داشته باشم. فراز و فرودهای گوینده بسیار نا به جا و ازار دهنده است و ادم با خود میگوید ای کاش این خانم یک بار قبل از ضبط جملات را برای خودش تکرار میکرد!!
کاربر ۴۷۴۳۵۳۷
صدای این خانم گوینده به حدی ناخوشایند و تیز و آزاردهنده هست که نتونستم حتی یک جمله ی کتاب رو گوش کنم. البته قبلا یک کتاب با صدای ایشون گوش کردم که به زور تمومش کردم.وقتی دیدم دوباره ایشون هست نتونستم دیگه تحمل کنم.تو رو خدا انصاف داشته باشید.صدای هر کسی تا یه حدودی مشخصه که آرامشبخشه یا آزاردهنده...انقدر اعتماد به نفس داشتن هم خوب نیست.این صدای تیز و بلند و رومخی آدم رو یاد خانم های جیغ جیغو میندازه آخه کجاش مناسب کتاب صوتی خوندنه؟؟؟!!!!!!
نازنین بهی
به نظرم چیز خاصی واسه گفتن نداشت کلا روی یه جمله تاکید داشت و محتوای جذابی هم نداشت
mehdi
اصلا خوب نبود فقط تئوری هست
راشین
تبریک به نویسنده که تونست با ترفندهایی ، پول رو از جیب من نوعی دربیاره و بحساب خودش بریزه . چون پول درآوردن هنر بزرگیست . شخصن جز گسستگی و هرج و مرج چیزی در این کتاب ندیدم . چند مثال از دیگران که اصلن تاثیر گذار نبود . پایان تلخ و... هیچ جمع بندی نداشت و بقدری آشفته بود که خود خواننده هم نمیتونه جمع بندی کنه که بالاخره چی شد ؟ چی خوبه چی بده ؟ چکار کنیم ؟ اصولن هرگز از نویسنده ای که بقول خودش در خانواده ثروتمند بدنیا اومده ، دوست ندارم کتاب بخونم .
کاربر ۴۴۵۲۹۹۵
ور ور های یک بی سواد. اینجور کتاب ها از روانشناسی زرد هم پا فراتر می گذاره.

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۶
۷
صفحه بعد