نظرات درباره کتاب صوتی از ترس تنهایی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی از ترس تنهایی اثر امیلی گیفین

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی از ترس تنهایی

نویسنده:امیلی گیفین
گوینده:زیبا بروفه
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۰۵ رأی
۳٫۷
(۲۰۵)
👁
بهترین کتاب صوتی که در این موضوع میشه پیدا کرد. گویندگی دلپذیر خانم بروفه که خستتون نمیکنه! مثل فیلم تو ذهن پلی میشه وقتی آدم گوشش میده... خلاصه بیست🤍✌️
ali__2003
متأسفانه نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم
roza
روایت زیبا بروفه فوق العاده اس کتاب سطحی و متوسط
ماهی
جدا از گویندگی خانم بروفه عزیز کتاب به شدت بی محتوای بود . بعداز ۱۱ خوردی ساعت گوش کردن به داستان هیچ پند مثبتی از داستان نگرفتم . تازه حس کردم آدم رو به خیانت ترغیب میکنه .
فائقه
کتاب خوب بود صدای خانم بروفه خوب بود متن روان ساده بود من پسندیدم پیشنهاد میدم گوش کنید وبه نظرم سی سالگی سن خاص وحساسی باشه وانگار هر کاری بکنی بازم رازی نیستی من که دوست داشتم کمی در مورد خیانت ومثل فیلمهای ترکیه ای هست
🌱زنبق بانو🌺
بسم الله محتوای کتاب اصلا قابل توصیه نیست، چون در ناخودآگاه آدمی، یک‌سری اصول و ارزش‌ها پایمال می‌شود که واقعا جالب نیست...! ماندم چطور مجوز می‌گیرند! به جز خوانش خوب و البته کمی کندِ خانم بروفه، شخصیت‌پردازی خوبی داشت که گویا خود نویسنده در بخش‌هایی از کتاب، تجربه‌ی زیسته داشته... ولی باز هم خسته‌کننده می‌شد و من هرجور بود، زوری شنیدم که ببینم تهش چی می‌شه. البته کل موضوع جالب بود ولی انقدررر رواج فرهنگ غربی در این کتاب، پررنگ بود که واقعا به زحمت می‌شد تحملش کرد! در کل پیشنهاد می‌کنم عمرتون رو پای کتابهای به درد بخورتری بگذارید.:)
ܦ߭ܝ‌ܝܝ݅ܝࡅߺ߳ܣ 🕊
حیف این صدای زیبا که کمتر شناخته شده
کاربر 8638775
ترجمه ی کتاب خیلی روان هستش و مترجم خیلی خوب منظور رو میرسونه اما با صدای زیبا و دلنشین خانم زیبا بروفه که گاه آروم میشد و گاه اوج می گرفت ، این رمان رو میشه خیلی رااااحت با تمام جزئیاتش، تصورش کرد. من هرموقع از شیفت های سنگین بیمارستان آف می شدم بهترین چیزی که توی راه خونه، خستگی منو از بین می برد شنیدن داستان زندگی راشل با صدای قشنگ خانم بروفه بود. امیدوارم کتاب‌های صوتی بیشتری از ایشون بشنوم.
María
کتاب رو اگه به صورت صوتی گوش بدید جالب تره تا بخواید بخونیدش. و چون به صورت رایگان دریافتش کرده بودم خوندمش، فک نکنم اگه برگردم عقب بخرمش و بخونمش. مطمئن نیستم. و خیلی هم دوست نداشتم پایانش رو. هروقت هم شروع میکردم به گوش دادنش تداعی کننده غروب های نیویورک و هوای شرجیش بود که باوجود اینکه تجربش نکردم انگار حسش کردم که اینو یجورایی در گویندگی خوب خانم بروفه می‌بینم. و خب چیزای ریزی هم ازش یاد گرفتم.
Jasmine
در کل رمان جالبی بود یکم پرگویی غیر ضروری زیاد داشت خوانش خانم بروفه حرفه ای بود
کاربر 6302892
کتابی خوب با صدای زیبای خانوم بروفه
هومن مرتضوی
این کتاب داستانی عاشقانه است که می‌توانید نمونه‌ی بسیار بهتر از این مدل داستان‌ها را از دوستان، آشنایان و خویشاوندان خود بشنوید. هیچ جای این داستان فکر نمی‌کنید که نویسنده لایه‌هایی از احساسات و افکار شخصیت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد که چیزی به فهم شما از چنین ماجراهایی اضافه کند. هیچ حرف خاصی نداشت و صرفا سلسله‌ای از رخدادهای نه چندان مرتبط را بی‌خود و بی‌جهت به هم پیوند داده بود تا داستان پیش برود. کنش‌های شخصیت‌های این داستان هیچ دلیل یا علت مهمی نداشت و شنونده را به فکر فرو نمی‌برد. در مورد گویندگی هم باید عرض کنم که نیازی به محاوره کردن نوشتار نبود. چرا باید «را» به صورت «رو» تلفظ شود؟ گویندگی هم لااقل برای من راضی کننده نبود.
فاطمه🌝
گوش‌دادن این کتاب رو به ادم‌های صبور پیشنهاد می‌کنم. این کتاب روایت خیانت از زاویه‌ای بود که من زیاد ازش نشنیده بودم. متوجه نظر کسانی که معتقد بودند این‌ها مشکلات و دغدغه‌های غربی هست نشدم؛ جدا در اجتماع زندگی نمی‌کنید یا منکر خیانت هستید؟ از این که در پایان نتیجه‌گیری و ارزش‌گذاری وجود نداشت و این تصمیم رو به مخاطب واگذار کرده بود خوشحالم. روایت روانی بود، پر از احساسات ضد و نقیض‌‌ و‌ متفاوت.
Hakimeh Vatani
خب .اگه کتاب های عاشقانه آب دوغ خیاری دوست دارید ،درست اومدین ولی انصافا گویندگی عالیه میزان موسیقی تو هر اپیزود زیاده و کلا توصیه نمیکنم وقت تلف کردنه
کاربر ۵۰۵۵۶۳۵
به نظر من کتاب جذابیه.از دید کسی داستان روایت شده که ما همیشه به اونا به عنوان خائن و ادم بد و زندگی خراب کن نگاه کردیم کسی که توطئه کرده و زندگی یکیو ازش دزدیده ولی ما از پشت پرده احساسات اونا بی خبریم.مثل همین داستان...
Marina & مریم
صدای خانم بروفه خیلی خوب بود اما خود داستان برای من حس قشنگ و خوبی نداشت
PZFI_2020
اوایل کتاب، داستان با توصیفات جالبی شروع میشه. اگر درست یادم باشه، فصل اول یه مقدمه تر و تمیز از داستانی که قراره با روابط آدما داشته باشیم، بهمون میده. شروعش واقعا قشنگ بود؛ و ای کاش ادامه کتاب هم این دنبال میشد...راشل دائم از اینکه ۳۰‌ سالش ـه و یه بزرگسال واقعی شده، حرف میزنه؛ و در کنارش، ما دائم رفتارهای نابالغانه اون رو می‌بینیم. شخصیت به تنهایی اصلا جذاب نیست و حتی ممکنه آزاردهنده باشه. موقع گوش دادن به این حرکات راشل و مظلوم جلوه دادن خودش، احساس گناه می‌کردم. بهترین نقطه قوت کتاب، گوینده ـست که صداش کاملا با شخصیت اصلی می‌خونه و سازگاره. انتخاب خانم بروفه تصمیم خیلی خوبی بوده. موسیقی هم اثرش رو به خوبی میذاره. من این کتاب رو به کسایی که هر از گاهی دوست دارن فقط یه چیزی پلی بشه و از صدای گوینده و موسیقی لذت ببرید، چیز خوبیه. اما اگر به دنبال داستان تاثیرگذار و مفیدی هستید، شدیداً ردش می‌کنم.
سمن
خب این کتاب با فرهنگ ما خیلی همخوانی نداشت برای همین خیلی ارتباط نگرفتم با داستان، اما توصیفاتش از احساسات قهرمان داستان رو دوست داشتم. داستان خیلی آبکی بود از تم خیانت و احساس گناه و عشق بود. خوانش این کتاب رو دوست داشتم و اینکه باید بگم دلیل این طراحی جلد رو درک نمیکنم، شاید باید عکس دوتا تاس با ارقام شش و پنج می بود. یعنی من بودم این نما رو برای جلد انتخاب میکردم.
کاربر ۶۳۴۱۲۴۵
یه جورایی یه داستان عبرت آموز بود راوی به متن خیلی مسلط بود و این باعث میشد داستان رو دنبال کنم داستان در مورد یه دختر سمی هست که شخصیت اصلی داستان باهاش دوست صمیمیه
nastaran saberian
داستان ب شدت زرد و شبیه به سریال های ترکی هست و اصلا ارزش ندارد ک بخواین واسش وقت و هزینه کنید

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۹۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۹۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان