نظرات درباره کتاب صوتی از ترس تنهایی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی از ترس تنهایی اثر امیلی گیفین

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی از ترس تنهایی

نویسنده:امیلی گیفین
گوینده:زیبا بروفه
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۰۵ رأی
۳٫۷
(۲۰۵)
zahraa
نمونه متن کتاب دوست داشتنی بود و باعث شد بخواهم بشنومش . گویندگی کتاب عالی بود و برای من آرامش خاصی داشت . تقریبا تا نیمه کتاب همه چیز جالب و شنیدنی بود از یک جایی به بعد دیگر کنجکاو وقایع نبودم انگار توضیحات کش دار شده بود همچنان بخاطر توصیفات و احساساتی که برسی میکنه توصیه میکنم ولی نسخه متنی فکر نکنم خوندنش کمی خسته کننده بشه
سمیه
خوندن این کتاب نشون می ده داشتن یک دوست سطح پایین و حسود ، چقدر می تونه خطرناک باشه.
novelist
وات د فاز؟
اردیبهشت 71
تا حدی کتاب خوبی بود.نثر روانی داشت ولی محتوای خوبی نه.اصلی ترین نقطه قوت صدای جذاب و آرامش بخش خانم بروفه بود. قطعا اگه این کتاب رو خودم میخوندم اینقد برام جالب نبود. انتخاب گوینده مناسب تاثیر خیلی زیادی در لذت بخش بودن این کتاب برام داشت، چون از اواسط کتاب به بعد جزئیات زیاد باعث خستگی میشد.
AS4438
غیرازخوانش بسیارزیبای سرکارخانم بروفه، کتاب حرفی برای گفتن نداشت ویا اینکه؛ سلیقه من نبود، بیشترمیتونه مورد نظر دختران نوجوان باشه، دوست نداشتم،ضمنن موسیقی جالبی داشت.و تشکرفراوان ازناشروطاقچه عزیز برای رایگان هدیه کردن این وچندکتاب دیگر،طاقچه غوغا کرد.
فرزانه
اصلا توصیه نمیکنم حیف وقت و پول . بیشتر یاد فیلمای ترکیه ای افتادم . کاش تهش لااقل به یه ارزشی میرسید. نمیدونم دوستانی که نوشتن دختر سی ساله قوی میشه و اعتماد بنفس میگیره و .... رو چه حسابی این حرفو زدن . شخصیت داستان پراز ضعف های پنهان و اشکاره تا انتها . اگر بگم وسطاش حالم بد شد از حاشیه و ... اغراق نکردم فقط رفتم تا تهش ببینم اخرش چجوری قراره قوی بشه که اونم نشد!
کاربر 1176770
موافقم با شما
hoda
کاملا موافقم
daily.marya
من متنیشو خوندم کتاب بیخودیه. بیشتر رفتارا شبیه دخترای نوجوونه
yasamin janmohammadi
این کتاب ی بار دیگه بهم گوشزد کرد که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
ملیکا آقاجانی
به نظرم خانم‌ها و دخترهای جوان بیشتر جذب کتاب میشن. کتابی در مورد دو دوست و ماجراهای عاشقانه‌شون. داستان به هیچ وجه کلیشه‌ای و شعارگونه نیست. متن کتاب بسیار روان و ساده‌س و راوی بسیار با احساس و خوب کتاب رو خونده. من از شنیدنش لذت بردم.
رادیو سکوت :)
اگر هدف تون از خوندن این کتاب سرگرم شدن و تفریح هست بهتون پیشنهاد اش میدم ولی اگه دنبال یک داستانی هستید که با پیچش هاش ذهن تون رو به چالش بکشه و در آخرش از پایان اش شوکه بشید و چند تا نکته مثبت ازش بگیرید اصلا پیشنهاد نمی‌دم کتاب در ژانر عاشقانه اجتماعی قرار داره راستش اگه این کتاب صوتی نبود قطعا جزو اون دسته از کتاب هایی می‌رفت که نصفه ولشون می‌کردم این اولین بار هست که صدای گوینده و لحن و شیوه بیان شون باعث شد تنها عاملی باشه که به کتاب گوش بدم و باعث شده بود یک بخش هایی دیگه اصلا به خاطر خود داستان و روند اش کتاب دنبال نمی‌کردم کتاب متوسطی بود بیشتر یک کتاب مینیمال ساده بود که هر روز یک بخشی اش رو بخونید و وارد داستان اش بشید و یکی از نکتات مثبت اش شخصیت پردازی اش بود در نهایت این کتاب یک کتاب ساده در ژانر عاشقانه هست که قطعا از صوتی اش بیشتر از نوشتاری اش لذت می برید چون گویندگی بسیار خوبی داره :)))
sky
تنها نکات مثبت: ( گویندگی عالی و لحن روایت + ترجمه روان) اما در کل باید بگم برای من که وقت تلف کردن بود! داستان بسیار تهی و کشدار که هیچ جذابیتی نداشت؛ اینکه داستان ها در نهایت مفهومی رو به خواننده انتقال بدن مهمه، اما بنده حتی برای اثری که برای مدت زمان کوتاهی در خودش غرقم کرده باشه هم ارزش قائلم. ولی این داستان رو فقط ادامه دادم که تمومش کنم، به هیچ وجه هیچ جذابیت و نقطه قوتی در خود داستان نبود.
کاربر ۲۷۵۴۸۴۲
عالی بود. هم گویندگی خانم بروفه هم غبرقابل پیش بینی بودن اتفاقات داستان. ممنون طاقچه
mah3a
کتاب روایتگره روزمرگی یه دختره که حوصله سربره،با فرهنگ ما هم سازگاری نداره دوستش نداشتم فقط برای پر کردن وقت خوبه اگه وقت زیادی داری
علی
به دوستانی که علاقه به فیلم های ترکیه‌ای دارن توصیه میشه خیلی داستان کش دار که در خیلی از مواقع واقعا نیاز به این جزییات نبود و در عین حال پایانی نه چندان هدفمند که هیچ پیامی به مخاطب نمیده صرفا به هدف سرگرمی شنیدنش خوبه در عین حال راوی بسیار خوب میخونن و صدای دلنشینی دارن (اینم دلیل دو ستاره بودنش)
سولماز
کتابی که از نظر فرهنگی برا ما نامانوسه، اما راوی خوبی داشت که شما رو راغب می کنه تا ته داستان گوش بدین
zahra athamkhani
دقیییقا👍🏻
مسعود
یه فانتزی دمده و تکراری که فقط تو فیلم‌ها میشه دید. کل کتاب هم قضاوت دیگران و بیرون ریختن افکار واقعی شخصیت اصلیه بعد هی به دیگران تاکید داره که من رو قضاوت نکن😂 درکل مفهوم و داستان مزخرف بود اما همه چیز خوب
yena
قصه ساده ای داره از روابط انسانها عشق. دوستی. خیانت. عذاب وجدان و تمام حالات روحی که شاید خیلی از ماها باهاش مواجه شدیم. نکته برجسته این کتاب صوتی صدای دلنشین و خوانش عالی خانم‌بروفه است که بسیار دلنشین و تاثیر گذار بود
zahra athamkhani
در کمال تعجب و با وجود اینکه انتظارشو نداشتم، بسیار از گویندگی خانم بروفه لذت بردم😊 داستان چیز زیادی برای گفتن نداشت. یک داستان ساده. ولی من داستانهای ساده که شبیه آدمهاست دوست دارم. چون داستان در هر صورت هول محور خیانت بود، به کسی پیشنهادش نمی‌کنم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
داستان درباره یه خانم وکیل سی ساله اس که دوستانش ازدواج کردن و اون هنوز مجرده و رابطه جدی نداشته و عاشق نامزد بهترین دوستش میشه و کل رمان حول محور همین رابطه خارج از عرف میگذره نویسنده اصلا نتونسته به خوبی حس و حال و ذهنیات شخصیت ها رو نشون بده و اصلا نمیشه ارتباط گرفت و دوس نداشتم 🥀
Abit Lezaee
کتاب جالبی بود بل اخص با گویندگی روان و بسیار مطلوب خانم بروفه ی گرامی🌹
سینا
درستش «بالاخص»
م ج
داستان خیانت‌هایی که ماحصل فرهنگ غربی است، با داستانش حال بدی پیدا کردم و به نظرم اگر هدف خاصی از خوندن چنین داستانی نداشته باشید اصلا ارزش دنبال کردن داستان رو نداره نقطه قوتش گویندگی خوبش بود
emoshtagh
یک تم آشنا و تکراری با قدرت نویسندگی است که جذابیت پیدا میکند . شاید در وهله نخست داستانی عامه پسند ، به نظر برسد ؛ مثلث عشقی روزمره اما این تبحر نویسنده است که آن را کشدار میکند و قابل دنبال کردن . و البته ترجمه قابل تحمل که با صدای گرم خانم بروفه شنیدنی هم شده است . راضی هستم از انتخاب این داستان .

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۹۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۹۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد