نظرات درباره کتاب صوتی سریال شنیدنی شوایک (قسمت بیست و چهارم) و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی سریال شنیدنی شوایک (قسمت بیست و چهارم) اثر کمال ظاهری

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی سریال شنیدنی شوایک (قسمت بیست و چهارم)

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۱ رأی
۴٫۵
(۱۱)
احسان
مجموعه بسیار دلنشینی بود. آقای کلانتری صداسازی فوق العاده ای داشتند صدای شوایک کاملا با شخصیتش همخوانی داشت؛ به گونه ای که انگار چیزی جز این صدا و لحن از شوایک انتظار نمیره.😉 امیدوارم این کار های هفتگی رو رادیو گوشه (البته باقیمت کمی بهتری) ادامه بده. ( هزینه خرید کل این مجموعه بدون تخفیف در کل ۱۲۰ هزار تومان هست) به نظرم برای ادامه مجموعه سری کتابهای داگلاس آدامز (راهنمای کهکشان برای اتو استاپ زنها) بهترین گزینه باشه.
Altra
کتاب عالی با گویندگی عالی ! حیف که نویسنده کتاب عمرش به ادامه دادن بقیه کتاب قد نداد!
me
شخصیت شوایک مثل یه ملانصرالدین یا بهلول اروپای شرقی مدرن می مونه، کسی که اونقدر ساده به نظر میاد که همه فکر میکنن ابلهه و میتونن سرش کلاه بگذارن، در عین حال با زرنگیهاش هر لحظه میتونه آدم رو غافلگیر کنه. مطمئنم اگه گویندگی جناب کلانتری نبود خودم نمیتونستم صداهای شخصبتها رو به این شکل تصور کنم، صداش لذت کتاب رو دوچندان کرد.
taha
خود رمان، عالی نه ولی جذاب بود. کاراکتر “شوایک‌” فوق‌العاده، و گویندگی آقای کلانتری دوست داشتنی ترش کرده بود. صد حیف که که کتاب ناتمام موند، واقعا کنجکاو بودم نویسنده سرنوشت شوایک رو چجوری تمام میکنه. در ضمن، بنظرم قیمت تمام شده این سریال بالا بود.
پروین
ممنون از آقای کلانتری با گویندگی و خوانش بسیار عالی و همچنین تشکر از ترجمه بسیار عالی و چقدر حیف که نویسنده داستان در جوانی فوت شد و ادامه داستان به این زیبایی ناتمام ماند بنظر من شوایک نه تنها خل نبود بلکه یک نابغه بود بهرحال بسیار لذت بردم از شنیدن این 24 قسمت ممنون از طاقچه و باز هم ممنون از آقای کلانتری.
Dr.MirzaeiHamed
😁😥

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد