نظرات درباره کتاب صوتی فرانکنشتاین و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی فرانکنشتاین اثر مری شلی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی فرانکنشتاین

نویسنده:مری شلی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲۵ رأی
۴٫۵
(۲۵)
مِــهـرشــاد♡
با درود خیلی کتاب زیبایی بود.. پر از احساس، تنهایی، دلهره، خشم، مهربانی، تنفر، قتل، همدردی و... کلی حواس دیگری که با این داستان به وجد میان..زیبا بود❤ یکی از کتابای خوبی بود که خوندم و پیشنهاد میکنم که حتما با این صدای زیبای راوی هم حتما گوش بدید.صدای گوینده و ترجمه عالی هستش🤝🏼
kamran
عالی بود ،مخصوصا بخش صحبت های هیولا
شهرام فروغی فرد
خودِ کتاب که بی نظیره، مهبد قناعت پیشه هم گوینده تواناییه، ترجمه هم واقعا عالیه، پس من به جای اینکه دلایل بیارم که کتاب رو بخونید باید به دنبال دلیلی باشم که کتاب رو نخونید!
sara
اولین کتاب صوتی‌ایی بودکه گوش‌میدادم و خیلی لذت بردم.
Ahmad
بسیار زیبا
کاربر 8033530
عالی بود از یک کتابخانه دیگر گرفتم و حتی کتاب فیزیکی هم خریدم عاشقش شدم دوباره حتی برای یک نفر دیگر هم صوتی خریدم هم فیزیکی.
Dr.MoPo
شاهکاری از مری شلی و گویندگی فوق العاده آقای قناعت پیشه.از این کتاب فیلمهای زیادی ساخته شده و من دوتاش رو دیدم که هیچکدام به خوبی کتاب نیستن.جذاب،پر کشش،شنیدنی.
mehdi soltani
یک داستان بسیار جالب، ترجمه به فارسی آن بسیار خوب و روان و گویندگی واقعا عالی. لذت بردم از شنیدن آن. شاید اگر خودم کتاب را می خواندم اینقدر که گوینده آن را جذاب کرده بود، برایم گیرایی نداشت. جزو معدود کتاب های داستانی بود که گویندگی آن را قطعا تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد. و جدا از داستان و روایت اصلی کتاب، از منظر روانشناسی هم به نظرم می‌شود تحلیل های بسیاری روی آن داد. سپاسگزارم بابت این کتاب صوتی فوق العاده

زمان

۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۹۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۹۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد