نظرات درباره کتاب صوتی غلبه بر شیطان و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی غلبه بر شیطان اثر ناپلئون هیل

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی غلبه بر شیطان

نویسنده:ناپلئون هیل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأی
۳٫۴
(۹)
MasoudTM64
یکی از بهترین کتاب های ناپلئون هیل و از خوبترین ها در زمینه خودشناسی است و پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخوانید یا صوتی بشنوید. یقین بدونید که از خواندن این کتاب خسته نخواهید شد.
کاربر ۱۹۰۱۸۹۶
عصاره نظریات و افکار ناپلئون هیل اسطوره ای در زمینه رشد، موفقیت، خودشناسی و خودسازی در این کتاب مطرح میشود. تفاوت این کتاب با کتابهای قبلی و مشهور تر ناپلئون هیل رک و پوست کنده حرف زدن ان است برای همین به مذاق بسیاری از صاحبان قدرت دنیا خوش نمی اید که مردم عادی این کتاب را بخوانند و از بردگی انها خارج شوند و به رشد و تحقق رستگاری بزرگ خودشان بپردازند.بنابراین کمتر شاهد تبلیغ و معرفی این کتاب ه نسبت دیگر کتابهای ناپلئون هیل هستیم. آنهایی اهدافی بزرگ و مهم در زندگی شان دارند حتما باید این کتاب را بخوانند و آگاه باشند که در مسیر پرپیچ و خم موفقیت در دام های گوناگون عالیجناب شیطان نیافتند(به گفته خود ناپلئون هیل عالیجناب شیطان). به نظرم پشت همین نکته ظریف و مهم که ناپلئون هیل شیطان را عالیجناب شیطان معرفی می کند این است که ذات و منشا خیر و شر هر دو یکی است(نیروی عشق حضرت حق) که در این جهان دوگانه بعد سوم به جهت رشد و ترقی و خودشناسی و خودسازی روح ها از هم جدا شده اند و به صورت دو قطب ظاهرا مخالف رخ نمایی می کنند. با سپاس از ناپلئون اسطوره ای، طاقچه و مترجمان و مولفان و گوینده حرفه ای عزیز💙💙💙
Iliya
فقط میتونم بگم کاش زودتر با این کتاب آشنا میشدم. اگر کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و آثار ناپلئون هیل را علاقه‌مند هستید حتما این کتاب را بارها گوش کنید تا به درک بهتری از مطالب هیل برسید. ممنون از طاقچه برای این کتاب مفید.

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۶۵,۵۲۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد