نظرات درباره کتاب صوتی مربع های قرمز و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی مربع های قرمز اثر زینب عرفانیان

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مربع های قرمز

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۲از ۵۰ رأی
۴٫۲
(۵۰)
Tasnim
سلام. خوشحالم که کتاب رو به صورت صوتی گوش کردم و لذت بردم. به طنز جذابی که سنجاق شده بود به خاطرات کتاب خندیدم و با خاطرات نورانی و آسمانی اش گریه کردم. در آخر هم بگم آقای آقاخانی کتاب رو بسیار مسلط و دلنشین گویندگی کردند. صداگذاری کتاب می تونست بهتر باشه اما در مقابل صدای حرفه ای و خوب گوینده قابل اغماض هست.
کاربر ۳۵۷۷۲۷۳
من هرلحظه ای رو که توصیف میشد انگار زندگی کردم،حس کردم همونجام و دارم اتفاقاتو میبینم و حتی مجروحیت های حاج حسین رو عمیقا فهمیدم و اون دردو حس کردم.خیلییی توصیف ها قشنگ بود.
مُ یُم
حاج حسین یکتا تو مسجد ایت الله میانجی بوده و حتی با پسر شهید ایشون جعفر دوست بوده. یک توصیه از ایشان ک در کتاب آمده بود. ایت الله میانجی: همه گرفتاری ها از توقع است وقتی یاد بگیری از کسی توقع نداشته باشی هم خودت راحت تری هم دیگران.
معصومزاده
واقعا به شکل عالی جنگ رو تفسیر کرده بود. سختی های جنگ و شجاعت رزمندگان رو. اصلا دید من نسبت به جوانان اول انقلاب که به ظاهر بزرگ شده زمان طاغوت بودند متحول شد. از خودم خجالت می کشم.
فوق العاده بود
عالی
sara
بسیار زیبا
رنجبر
سلام. کتاب متنی را مطالعه کردم و لذت بردم. خندیدم و گریستم. ممنون از نویسنده و راوی‌[آقای یکتا] و گوینده . که حتما خلوص‌شان در تاثیرگذاری بیشتر موثر بود. سرعت گویندگی را برخلاف نظر برخی کاربران مناسب دیدم.
راضیه
کتاب که نیازی به تعریف نداره. چقدرررر آقای آقاخانی کتاب رو عالی خوندن. حس ها رو عالی میرسونن. حسرت های حاج حسین یکتا با لحن آقای آقاخانی واقعا قابل درک میشه
نور ✨ ֶָ֢
وای عالی :) راوی داستان شخصیه که خیلیامون قبول داریم... داستان ها ، یا خنده داره یا بغض ، گریه ... قشنگ انگار اونجایی...داری میبینی همه چیو :) عالی و دقیق توصیف شده... پیشنهاد میکنم وقتایی ک تنهایید سحر ها بین الطلوعین گوش کنید تا قشنگتر دل بدید... موقع ظرف شستن و کار کردن و اینها نگوشید! خیلی این کتاب خاصه خیلی :)
محمد نجاتی
روایت گری جذاب غرق شدن در فضای مجسم شده در کتاب استفاده از عناصر و چاشنی های مناسب در فصل ششم روایت زیبای شهادت حاج مهدی زین الدین نظرم را جلب کرد... در فصل هفتم روایت پشت کردن واقعی و خالصانه حاج مهدی به دنیا برایم الهام بخش و زیبا بود... این جمله هم بسیار پرمعنی بود که می گفت؛ هر کس در طلاییه ایستاد در کربلا هم می ایستاد... از داستان خواستگاری هم که نگم براتون 🤣😂🤣 خلاصه؛ و ما ادرئک دفاع مقدس...✌️
khadem-313
گوینده کتاب بسیار بد و تند کتاب رو می خونه و نمیشه با کتاب ارتباط گرفت
نور ✨ ֶָ֢
در ابتدا بنده هم همین نظرو داشتم ولی بعد دیدم اتفاقا همبن اندک سرعتشون توی خوندن خیلیییی بهتر بود:)
کاربر ۳۲۱۸۴۳۱
خیلی جذاب و عالی بود.صدای گوینده محترم هم فوق العاده بود.
مجید عابدی
سلام خود کتاب بسیار عالی است ولی به شدت گویندگی این کتاب به درد نخور هست، به صورت تندخوانی کتاب را خوانده و خیلی جاها را اصلا متوجه نمی‌شدم. کتاب صوتی این کتاب را به هیچ کس توصیه نمی‌کنم.
محمد
این کتاب بسیار ارزشمند و بسیار مفید برای نسل امروز و فردا های ماست
majid
عالی کلا کتابهائی در مورد دفاع مقدس مدنظر من هستند که راوی کننده حالات و خاطرات خود شخص باشد نه اینکه زندگی شخص دیگری از نگاه اطرافیان بیان شود
MohammadMahdi Alvandi
کتاب خوب و تاثیر گذاری هست و گویندگی هم خوبه. اما میزان صدا خیلی ضعیفه . چون من کتاب ها رو توی ماشین گوش میدم ، با وجودی که صدا رو تا آخر هم بالا میزنماما باز صدا نامفهوم و اذیت کننده است.
کاربر ۱۴۸۲۶۷۵
کتابی عالی با گویندگی بی نظیر. اونقدر زیبا روایت میکرد کتاب و که آدم دلش نمی اومد ولش کنه .تمام فکرم پیشش بود.از روی شهدا و جانبازان خجالت میکشم چه رشادت ها که نکردن برای حفظ یک وجب از این خاک.راهشون پر رهرو...
کاربر ۵۵۳۶۷۳۵
چراا یک دفعه ای گرون شد قبلا ۲۵ بود
نور ✨ ֶָ֢
ارزش داره ولی...
گیله مرد
تعجب کردم از این همه غیر حرفه‌ای بودن گویندگی. متن رو تندخوانی می‌کنه. یه جاهایی اصلا متوجه نمیشی چی میگه. صدا هم به شدت ضعیفه فقط تو محیط آروم میشه گوش داد. هر فایل صوتی هم 70 دقیقه است تقریبا. دوتا فصل رو تو یه فایل صوتی چپوندن. خیلی عجیبه واقعا!
نور ✨ ֶָ֢
در رابطه با دو فصل بودن ک فرمودید برای بنده که بیشتر از دو فصله! ۱۳ فصله..
نور ✨ ֶָ֢
اینکه صدا آرومه رو درست فرمودید ولی متوجه نشدنتون عجیبه! سرعتشون اونقدر زیاد نبود که متوجه نشید... فک میکنم تا آخر فایل هارو گوش ندادید چون غیر حرفه ای نبودن! عالی بود حقیقتا.... شاید اگه خودم از رو کتاب میخوندم اینقدر تحت تاثیر قرار نمیگرفتم....
احسان
گویندگی واقعا نا امید کننده..

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۹۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۹۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد