دانلود و خرید کتاب میثاق‌نامه‌ی مکتب حاج‌قاسم قاسم سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میثاق‌نامه‌ی مکتب حاج‌قاسم اثر قاسم سلیمانی

کتاب میثاق‌نامه‌ی مکتب حاج‌قاسم

معرفی کتاب میثاق‌نامه‌ی مکتب حاج‌قاسم

قاسم سلیمانی در اسفند سال ۱۳۳۵ در کرمان متولد شد. وی در جنگ عراق علیه ایران، از فرماندهان عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۴ و کربلای ۵ بود. قاسم سلیمانی در سال ۱۳۶۰ فرمانده‌ی لشکر ۴۱ شد.  و بعدها در مقام فرمانده‌ی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به  فعالیت پرداخت. وی از فرماندهان مبارزه علیه داعش در عراق و سوریه بود و بعد از مرارت‌های بسیار در سی‌ام آبان ۱۳۹۶ پایان داعش را در سرزمین‌های اسلامی اعلام کرد. 

خواندن میثاق‌نامه‌ی مکتب‌ حاج‌قاسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

قاسم سلیمانی در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله‌ی موشکی هلی‌کوپتر‌های امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد همراه ابومهدی المهندس و تعدادی از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسید. شهادت قاسم سلیمانی انقلاب بزرگی در ایران به‌پا کرد و دوستدارنش را در بهت فرو برد. وصیت‌نامه‌ی این شهید بزرگوار همزمان با چهلم وی و روزهای چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد. خواندن این وصیت‌نامه را به علاقه‌مندان و ادامه‌ دهنده‌گان راهش توصیه می‌کنیم. 

بخش‌های از وصیت‌نامه‌ی حاج‌ قاسم سلیمانی

...خدایا برای دفاع از دینت، دویدم و افتادم و بلند شد! خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم! خدایا ثروت چشمانم گوهر اشک دفاع از مظلوم است! خدایا سپاس که مرا از اشک بر فرزندان فاطمه (س) بهره‌مند نمودی! خدایا مرا بپذیر آنچنان که شایسته تو باشم.امروز به تقدیر الهی از میان شما رفته‌ام. 

امروز، قرارگاه حسین‌بن‌علی ایران است. فشار دشمنان، شما را دچار تفرقه نکند.

خدای عزیز! سال‌هاست از کاروان شهدا جامانده‌ام. خداوندا مرا پاکیزه بپذیر، آن‌چنان که شایسته دیدارت شوم. خدایا برای دفاع از دینت، خندیدم و خنداندم، گریستم و گریاندم. خدایا مرا به قافله‌ای که به سویت آمدند، متصل کن! شهادت می‌دهم که قیامت حق است. قرآن حق است. بهشت و جهنّم حق است. سؤال و جواب حق است. معاد، عدل، امامت، نبوّت حق است. خداوندا! در دستانم چیزی را ذخیره کرده‌ام که به این ذخیره امید دارم و آن روان‌بودن پیوسته به سمت تو است. وقتی آن‌ها را به سمتت بلند کردم، وقتی آن‌ها را برایت بر زمین و زانو گذاردم، وقتی سلاح را برای دفاع از دینت به دست گرفتم؛ این‌ها ثروتِ دست من است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه