دانلود و خرید کتاب قدرت یک ساعت (خلاصه کتاب) دیو لاخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت یک ساعت (خلاصه کتاب)

وقت طلاست. احتمالا زیاد این جمله را شنیده باشید اما چقدر در زندگی و کسب‌وکارتان آن را اجرا می‌کنید؟ در میکروکتاب «قدرت یک ساعت» از قدرتی که در پس هر ساعت از زندگی شماست صحبت می‌شود و نویسنده برای یک ساعت از روز، برنامه‌ای به شما می‌دهد که بتوانید بیشترین بهره‌وری را داشته باشید و در مسیر با یک برنامه ۱۸ هفته‌ای پیش بروید. فقط یک ساعت از هر هفته را به برنامه‌ریزی‌هایی که نویسنده آن را مشخص کرده اختصاص بدهید تا نتایج شگفت‌انگیز آن را در پایان هفته هجدهم ببنید. فرقی ندارد که می‌خواهید زندگی شخصی‌تان را متحول کنید یا رویه تازه‌ای به کسب‌وکارتان بدهید، فقط هفته‌ای یک ساعت به آن اختصاص دهید. دیو لاخانی مدیر و موسس بولد اپروچ و نویسنده کتاب به شما می‌گوید که چطور یک استراتژی درست برای کسب‌وکارتان بسازید، چطور فروش را به سازمانتان برگردانید و چطور یک زندگی شخصی موفق برای خودتان بسازید. او جادوگر نیست فقط می‌داند که شما قدرت‌های زیادی دارید و با استفاده از قدرت‌های اطرافتان می‌توانید به خواسته‌های بزرگتان برسید.

نظرات کاربران

Yamad
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

اول باید اینو یادآوری کنم که این یک خلاصه از کتابه. من ازش خوشم نیومد. شاید چون کتاب این مدلی زیاد خوندم چیز تازه ای برام نداشت. کتاب درمورد مراحلیه که توصیه میشه برای شروع یک فعالیت طی کنید. اینکه چطور

- بیشتر
شاهین
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

معرفی کتاب رو خوندم و دقیقا مشکل که من دارم رو مطرح کرده.بنظرم جالب اومد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در واقع به جای اینکه دچار فلج تحلیلی شوید، کار ملموسی انجام دهید. فلج تحلیلی به موقعیتی می‌گویند که در آن فرد آن‌قدر به مسأله و اینکه چه باید کند فکر می‌کند و غرق در تحلیل شرایط می‌شود، که عملاً هیچ کاری را پیش نمی‌برد.
Yamad

حجم

۴۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۴۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان