دانلود و خرید کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی هدی عیدی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی اثر هدی عیدی زاده

کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی

کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی نوشته‌ٔ هدی عیدی زاده در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب به‌منظور آشنایی با پارافین‌تراپی و کاربردهای متنوع آن در زمینه‌های سلامت و زیبایی نوشته شده است.

 درباره کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی

این کتاب به آموزش پارافین‌تراپی در محیط‌های حرفه‌ای و خانگی می‌پردازد. کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی شامل دانش نظری و عملی دربارهٔ پارافین‌تراپی است و رویکردهای نوین و سنتی را در‌بر می‌گیرد. خوانندگان می‌توانند اطلاعاتی را در خصوص تاریخچه، خواص فیزیکی و شیمیایی پارافین، انواع روش‌های تراپی، فواید درمانی، و نحوهٔ انجام این روش‌ها در منزل یا مراکز درمانی کسب کنند. همچنین، این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با اصول ایمنی و بهداشتی مرتبط با استفاده از پارافین آشنا شوند و راهنمایی‌هایی برای انتخاب محصولات مناسب ارائه می‌دهد. نویسنده با بهره‌گیری از تجربیات خود و دیگر متخصصان، دیدگاه‌های متفاوتی را برای استفاده از پارافین به خوانندگان ارائه می‌دهد و آن‌ها را تشویق به اجرای این روش‌ها به شیوه‌ای ایمن و مؤثر می‌کند.

کتاب اولین خودآموز جامع پارافین تراپی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

افرادی که مایل به افزایش دانش و مهارت خود در زمینه‌های مراقبت از پوست و درمان‌های تسکین‌دهنده هستند و همچنین متخصصین پزشکی، فیزیوتراپیست‌ها، و متخصصین زیبایی که مایل به گسترش خدمات خود با استفاده از پارافین تراپی هستند، مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۸۰۰
۵۵,۸۶۰
۳۰%
تومان