دانلود و خرید کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها حسن حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها اثر حسن حسنی

کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها

نویسنده:حسن حسنی
انتشارات:انتشارات سمت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها

کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها نوشتهٔ حسن حسنی است و انتشارات سمت آن را منتشر کرده است. این کتاب مشتمل بر اتحادیه‌های شهری، روستایی و کشاورزی است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

درباره کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها

در حال حاضر اتحادیه‌های تعاونی کشور به دو گروه تقسیم می‌شوند: اتحادیه‌های تعاونی که تشکیل و فعالیت آنها طبق قانون مصوب ۱۳۷۰ است و اتحادیه‌های تعاونی که کماکان به موجب قانون مصوب ۱۳۵۰ تشکیل شده و فعالیت می‌کنند. کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها در دو بخش تدوین یافته و از هر گروه اتحادیه‌های فوق، در بخش جداگانه‌ای گفت‌وگو شده است. بخش اول، اتحادیه‌های تعاونی در قانون ۱۳۷۰ و بخش دوم، اتحادیه‌های تعاونی در قانون ۱۳۵۰. علاوه بر آن، مقررات مشترکی که برای این اتحادیه‌ها وجود داشته، تا جای ممکن، ناگفته نمانده است. غرض از این تفکیک، این بوده که موضوعات مربوط، برای هر یک از علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران این اتحادی‌ها، مستقلاً و بدون اختلاط قابل مراجعه باشد.

خواندن کتاب حقوق اتحادیه تعاونی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه