دانلود و خرید کتاب نگارش به زبان فرانسه رویا لطافتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب نگارش به زبان فرانسه

کتاب نگارش به زبان فرانسه

معرفی کتاب نگارش به زبان فرانسه

کتاب نگارش به زبان فرانسه (La pratique écrite du français) نوشتهٔ رویا لطافتی و حامد فولادوند در انتشارات سمت چاپ شده است.

درباره کتاب نگارش به زبان فرانسه

کتاب نگارش به زبان فرانسه با نام فرانسویِ «La pratique écrite du français» برای دانشجویان رشتهٔ زبان و ادبیات فرانسه و مترجمی زبان فرانسه در مقطع کارشناسی به‌عنوان منبع اصلی دروس «انشاء ساده و نگارش پیشرفته» به ارزش ۴ واحد تدوین شده است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

کتاب نگارش به زبان فرانسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ زبان فرانسه، ادبیات و مترجمی زبان فرانسه پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه