نظرات درباره کتاب آنا کارنینا (خلاصه کتاب) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آنا کارنینا (خلاصه کتاب) اثر لئو تولستوی

نظرات کاربران درباره کتاب آنا کارنینا (خلاصه کتاب)

نویسنده:لئو تولستوی
ویراستار:کلاید نهرنز
امتیاز:
۳.۸از ۲۲ رأی
۳٫۸
(۲۲)
esrafil aslani
اگر نسخه کامل آناکارنینا رو نخوندید به هیچ وجهه سراغ این کتاب نرید، "خلاصه کتاب آناکارنینا" ترجمه‌ای از کتاب "چکیده پنجاه رمان کلاسیک" هست که یک نگاه اجمالی به تمام اتفاقات مهم داستان میندازه به قصد اینکه اگر خواننده‌ای قبلا نسخه اصلی رو خونده، داستان براش مرور شده باشه؛ با خوندن خلاصه‌ش یا دیدن فیلمش، قبل از مطالعه نسخه کامل کتاب، لذتی رو از خودتون دریغ کردین که در تاریخ ادبیات جهان برای پیدا کردن شاهکار هایی مشابه‌ به این، به تعداد انگشت شماری برمیخورید.
Rzarastgar
نشر شکیب (نوژین) برای اولین بار چکیده رمان های کلاسیک را ترجمه کرده که بسیار قابل توجه است زیرا بسیاری از آنها قبلا در ایران ترجمه نشده اند.
samane
شاهکار
Çelik
این کتاب خلاصه کتاب تولستوی نیست حاصل قصابی کردن کار لئو تولستوی هست. هیچ چیز مفیدی تو خلاصه های این انتشارات نیست. چطور ممکنه یه کتاب ۸۰۰ صفحه ای رو داخل ۲۷ صفحه خلاصه کنید و کتاب قصابی نشه؟
milad
داستان جذاب آناکارنینا
kamani
داستان جذاب
sahariii3
چقدر دوست داشتنی هست
مارال
طبیعتا نظر من درباره خلاصه‌ست، نه خود کتاب. با توجه به دشوارنویسی و استفاده نامرتب از اسمها توصیه نمیشه.
bahar
کتاب آناکارنینا رو دوستم بهم امانت داد،ولی اینقدر این قصه های روس،مخصوصا قلم تولستوی کند و پر از حاشیه هست،تمام نمیشد.نشستم این خلاصه رو خواندم.خلاصه ای که تو ۳۰ صفحه کل داستان را تعریف کرد
سپهر
گرچه سعی شده بصورت خلاصه و جامع مطالب اورده شود اما بنظرم بسیار پیچیده هست و اینکه کل داستان در فضای خیانت و عشق بازی و شکست عاطفی هست. اصلا پیشنهاد نمی کنم

حجم

۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد