نظرات درباره کتاب استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی اثر فرانسسکا جینو

نظرات کاربران درباره کتاب استعداد نافرمانی و شکستن قوانین کار و زندگی

۳٫۸
(۱۲۹)
AS4438
تشکرازطاقچه بعلت رایگان کردن کتاب، طاقچه ممنون که کتابهای خوب وکاربردی رابه رایگان دراختیار ما قرار میدی، سپاس.
clockwork
کاش اونموقه ها که این کتابا رایگان میشد ما هم بودیم🚶🏻‍♂️هی میام زیر کامنتا میبینم یکی گفته مرسی رایگان کردید حسرت میخورم😂😔
خوره کتاب
لطفن به مورخه ای که من نوشتم توجه بفرما ، دراون تاریخ رایگان بود وکتاب خیلی خوبی هم هست.
SARA
سلام لطفا این کتاب هم جزو بی نهایت بگذارید ممنون
کاربر ۲۴۴۰۹۹۳
عالی بود حتما بخونید
خانم کتابخوار
دوستم خیلی از برنامه کتاب باز تعریف کرده بود یه بار حتی پیام داد که فلان ساعت ببین و دیدم به نظرم خیلی معمولی بود. با خودم گفتم این برنامه مخصوص کتاب نخونهاست !😁😁که ترغیب بشن کتاب بخونن برای من که خودم عاشق کتاب خوندنم فقط اتلاف وقته!😁😁 اما با این حال از طریق طاقچه پیگیر کتاب‌هایی که معرفی می‌کردن بودم تا اینکه امروز با خودم گفتم چه خوب می‌شد اگه می‌رفتم برنامه ی کتاب باز به عنوان مهمان!😁 یه سرچ زدم و تصادفی یه تیکه از برنامه ی کتاب باز که در مورد معرفی کتاب استعداد نافرمانی بود رو دیدم. چقدر خوشم اومد از نحوه ی معرفی کتابشون. شاید یه دلیلش این بود که خودم رو یه آدمی دیدم که از بچگی نافرمانی رو دوست داشت!😁😁 اما عکس العمل ها همیشه طوری بود که حس می‌کردم نافرمانی پسندیده نیست و حالا چقدر خوشحالم که همچین کتابی در ستایش نافرمانی هست. اگه بچه دارین حتما خوندن کتاب براتون مفید خواهد بود. اگر هم مجرد هستین و به فکر پیشرفت در کارتون هستین این کتاب حتما براتون مفید خواهد بود. یه تشکراز طاقچه و یه تشکر از عوامل برنامه ی کتاب باز و یه تشکر از دوستم که برنامه ی کتاب باز رو بهم معرفی کرد.
خانم کتابخوار
ممنونم و همچنین
Behzad @booker
بله امیدوارم موفق باشید
خانم کتابخوار
مسأله سخت گرفتن نیست😁 قضیه توفیق اجباری و ..😁 کرونا که اومد از کتابخونه بهم پیام دادن یه ماه رایگان طاقچه بی نهایت بهم دادن قبلش از طاقچه استفاده نمی‌کردم دیگه خوشم اومد بعدش هم که به مناسبت های مختلف قرعه کشی طاقچه بی نهایت برنده شدم یا کتاب رایگان دانلود کردم یا دوستام هدیه دادن و چند تا هم خودم خریدم و.. خلاصه این که کلی کتاب نخونده تو طاقچه دارم برای همین دیگه کتابخونه نمی‌رم😁😁
آناهیتا
خیلی فوق العاده بود،با خوندن این کتاب یک قدم بسوی اعتماد بنفس بیشتر برداشتم،توصیه میکنم برای کسانی که کسب وکارخودشون رو دارن و همچنین تو زندگی شخصیشون دوست دارن به آگاهی بیشتری از خودشون دست پیداکنند.
Shahram Arden
قبلا تو برنامه کتاب باز آقای شکوری مختصری توضیح داده بودن واقعا کتاب خواندنی و آموزنده ای است. سپاس فراوان از دست اندرکاران طاقچه
مانا
ممنونم دکتر شکوری عزیز و طاقچه مهربان کتابای خوب رو اشتراک می گذارند
مریم
کتاب درمورد اینه که چطور متفاوت عمل و فکر کنیم و از تجربه چیزای تازه نترسیم. من خیلی خوشم اومد، بخصوص برای کسایی که میخوان جور متفاوتی کسب و کارشونو راه بندازن مطالبش کاربردیه.
keyvan salmani
سلام ، این کتاب صرفا به درد بهبود کسب و کار میخوره یا اینکه به درد توسعه ی فردی غیر از حالا اینکه بخوایم کسب و کاری داشته باشیم هم مفیده؟
بامداد
کتاب جذاب و سرگرم کننده ایه. اما میزان پیشنهاد های کاربردی کتاب کمه. و بنظر میاد خیلی هاش صرفا بداهه پردازی در زندگی باشه تا یه روش مشخص و قابل استفاده در زندگی خیلی از افراد.
تمیمیان
به همه کسانی که می خواهند خلاق باشند و فرزندانی خلاق داشته باشند توصیه میکنم
avaz
چرا دیر اعلام کردین رایگان بودنشو.تا خواستم دانلود رایگان کنم حذف شده بود.بازم رایگان بزارین😁
Rasoul
ترجمه اش متوسطه ساختار منسجمی نداره و پر از حرفهای پراکنده است اما به آزمایش های جالبی اشاره کرده که بعضیهاشو به اشتراک گذاشتم
m a
این کتاب برای شروع کسب وکار.کارآفرینی وحتی مواجهه باشکست درکار بسیار خوب است.
sadra
مهمترین نکته ای که باید توجه کنید عنوان کتاب است که تا حد زیادی گول زننده است البته دقت کنید که در نگاه اول متوجه نمی‌شوید اما در پایان هیچ چیز سودمندی نسبت به انتظاری که هنگام مشاهده عنوان کتاب داشتید دستگیرتان نمی‌شود(حداقل برای من که اینگونه بود) نکته دیگری که لازم به گفتن می‌دانم شاکله کتاب است اصلا ساختار منطقی مشاهده نمی‌شود و صرفاً در هر فصل برای اینکه نویسنده نهایت تلاش خود را بکند و ویژگی نافرمان ها را به ما بگوید داستان های گوناگونی را از آشپزی و شرکت های آمریکایی می‌شنویم. در آخر این کتاب شاید داده های جذابی را درون خود گنجانده باشد اما مناسب نیست!
1984
خیلی قلم گیرا و مطالب جالب و جذابی داره. من که خوشم اومد و از همون مقدمه جذبش شدم. چیزهای تاریخی رو آورده که واقعا لذت بخشه خوندنشون و آدم رو همراه میکنه قشنگ با خط سیر کتاب.
adonis
دوستان کتاب فوق العادست. پر از نتایج پژوهش های مختلفه. ولی داستان و مثال خیلی داره. اگر میخواید توی زمانتون صرفه جویی شه میتونید تندخوانی کنید.
Hamed
کتاب سبک متفاوتی داره و من شخصا ازش لذت بردم
hossein
بنظرم نباید به این راحتی ها از قوانین بگذریم . در هر حال یکی از نتایج رعایت قانون ایجاد نظمه ولی ، حرف گلی کتاب قابل قبوله. کتاب جذابی هست و میتونه مفید باشه
فرهاد مطیع اله
عالی فقط رایگان بیشتر کنید
pary
لطفا دوباره رایگانش کنید من دیر دیدم تخفیفو

حجم

۳۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد