نظرات درباره کتاب عادت های اتمی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

نظرات کاربران درباره کتاب عادت های اتمی

نویسنده:جیمز کلیر
امتیاز:
۳.۷از ۶۲ رأی
۳٫۷
(۶۲)
معصوم
من واقعا عاشق این کتاب شدم... یک نویسنده خارق العاده و متخصص در این زمینه که فقط از واقعیات مینویسه نه اینکه جملات تکراری و بی اساس را صرفا بخاطر فروش کتاب و کسب ثروت تکرار کنه خیلی چیزها یادگرفتم و مجدد برمیگردم مرور میکنم هایلایتها و یادداشتهامو ترجمش هم بنظرم بهتر از کتابای مشابه اومد با توجه به خوندن نمونه ها و‌وسواسم در این زمینه ؛شما هم میتونید نمونه ترجمه کتابهارو بخونیدو باتوجه به سلیقتون انتخاب کنید. در کل اگر دنبال رسیدن به اهدافتونید پیشنهاد میکنم مطالعه این کتابو از دست ندین راه درست رسیدنش را خیلی جذاب، واقع بینانه و کاربردی نشونتون میده🥰
Abdolsattar Gordahani
این اولین نظر من در مورد یک کتاب است والان که کتاب رو تموم کردم دوست دارم بگم نـظرم بنویسیم شاید صدقه جاری بشه ، استفاده من٫نظر اول : این کتاب کمتر از ۷ روز برای من تموم شد با نهایت لذت و با ایده خود این کتاب بدین صورت که من نماز پنج وقت رو ساده کردم،به محض شنیدن صدای اذان وضو میگرفتم و هدف همین قدر ساده بود ،بعدش نماز اضافه شد و مرتب و سپس ۵ دقیقه ذکر بعد از نماز رو اضافه کردم و سپس ۱۵ دقیقه مطالعه تا رسیدن وقت نماز بعدی، بدین ترتیب این عادت ایجاد شد. اما دلیل اینکه نماز انتخاب شد چون این خودش عادتی تکراری روزانه است و خداوند در قرآن شدیدا نماز گذاران رو تحویل میگیره و وعده واضح بهشت رو میده. نظر دوم :رشته تخصصی من شیمی هست بنابراین میگم در دنیای شیمی فقد ۶ اتمی گازی تنها و منزوی هستن و بقیه ترکیب شده این یعنی ۱-بیدارشدن بی هدف ۲-رفتن سرکار و دانشگاه و کلاس درس بی هدف ۳- درآمد بدون برنامه ریزی ۴- اخبار تماشا کردن ۵- تفریح کاذب و شبکه های اجتماعی ۶- خوابیدن جهت تکرار روز گذشته هیچ کدوم باعث تحول نخواهند شد و عادتوهای ضروری زندگی هستن. در دنیای شیمی هرچی مولکولی تعداد اتم بیشتر و متنوع تری داشته باشه پیچیده تر می باشد ،هر چی عادت های بهم پیوسته تری وجود داشته باشن که ما هدفمند ایجاد کردیم انسان های سطح بالاتری خواهیم بود.
سرباز امام زمان(عج)
خیلی نظر قشنگی بود
Mohraz
چه نظر متفاوت و جالبی👌🏻🌹
کاربر ۶۰۶۲۵۳۹
چه حس خوبی :) 🤍
سید مهدی علوی
اول اینکه، این کتاب فوق العادست و با همه ی کتاب های موفقیت و خودیاری فرق داره. کاملا کاربردیه. دوم اینکه، این ترجمه از بقیه ی ترجمه هایی که موجوده بهتر و روان تره و قابل درکه. من همه ی ترجمه ها رو چک کردم؛ این یکی فوق العادست. امیدوارم شما هم از خوندنش لذت ببرید.
laila Khoshvagte
دقیقا منم همه ترجمه هارو خوندم این بهترین بود 👍🏻
Alivi
ممنون از نظرت پس منم همین ترجمه رو میگیرم
نریمان
این کتاب رو دو مرتبه خواندم و لذت بردم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که کار یا فعالیتی رو شروع میکنید ولی به سرانجام موردنظر نمی رسانید و آنرا رها میکنید و عملا در یک چرخه تکراری از شروع کارها و به پایان نرساندن انها گرفنار شده اید این کتاب و راهبردهایش را حتما بخوانید.
tune up
قبل از همه چیز یک دلیل مهم و شفاف برای ایجاد اقدامی که میخواید پیدا کنید چیزی که در طول مسیر بی انتها راه رو بهتون نشون بده بعد برید سراغ کتاب !!! شاید راحت طلبی ما برخواسته از فطرت درونی یا محیطی که توش رشد کردیم هزاران اعمال اعتیاد اور رو درونمون بوجود اورده که چه فردی یا اجتماعی در دراز مدت خلاف ارزش ها مارو هدایت میکنن کنترل مارو بدست میگیرند و تلاش برای تغییرشون در انتها مارو به پله اول برگردونه اما بزارید بهتون یه توصیه کنم به شخصه همیشه دنبال موفقیت در شغلم بودم و پیگیری نکات تئوری لازمه اون بود اما چندین سال رو با شکست مواجه شدم و در نهایت دست کشیدم اما الان به هویتم جهت دادم و مطالعه حول مباحث کارم به مرور زمان خیلی لذت بخش شده و ساعات زیادی رو صرفش میکنم و نتایج خیلی زود نمایان شدن . باید اینو بدونیم که شخصیت ما از باور ها باید دستخوش تغییر بشه (سبک زندگی ) نه که به فرایندهایی که مارو به نتیجه میرسونن به عنوان یک بار سنگین و دست نیافتنی نگاه کنیم و دنبال تغییر لحظه ای باشیم در نهایت از تمام ابعاد با درک کتاب به شکل گیری عادات مفید در دراز مدت دست خواهید یافت پیروز و موفق باشید 🌹
منم من
این کتاب نحوه شکل گیری عادت ها ی خوب و ترک عادت های بد رو به شیوه آقای Clear توضیح میده و معتقده با ۴ مرحله ای که معرفی کرده میتونیم هر عادت خوبی رو ایجاد و هر عادت بدی رو کمتر بذاریم ‌. به نظرم برای افراد مختلف روشهای متفاوتی جواب میده ‌ اما به طور کلی نکات و تکنیکهایی که در این کتاب آورده شده مفید و ارزشمندن و به یکبار خوندن این کتاب حتما می ارزه‌.
Sadegh Marefat
کتاب فوق العاده برای اینکه بتونین شخصیت خودتون رو بسازین. مطرح کردن مشکلاتی که برای اجرای برنامه هاتون باهاش مواجه میشید و ارائه راه حل با مثال های متنوع.
ریحانه
تا الان بیشتر از نصفشو خوندم و اونقدر جذابه که حتی تو امتحانات دانشگاه هم در کنار درسام روزی یه ربع می‌خوندم
Fatemeh
از کتابایی که از سطح حرفای انگیزشی میگذرن و راه حلای عملی میدن خوشم میاد خیلی از کارایی که کتاب گفته بود و از قبل انجام می‌دادم و با آزمون و خطا بهشون رسیده بودم ولی الان که با آگاهی بیشتر دلیل کارامو میدونم خیلی حس بهتری داره و اگر زودتر این کتاب و خونده بودم شاید یه سری کارا رو امتحان نمیکردم. در کل پیشنهاد میشه 😊
Amirreza
محتوای این شما را در ساختن یک شخصیت جدید و پیدا کردن هویت اصلی خودتان کمک خواهد کرد. در انتهای هر فصل این کتاب خلاصه‌ای از آن فصل آورده شده که به یادآوری موضوعات خوانده شده کمک می‌کند.
Mahdi Kooshki
این کتاب به شما یاد میده ک چطوری عادت هاتون رو ایجاد کنید. و چطوری اونهایی رو ک نمیخواید از بین ببرید. تا انتهای کتاب شما روش های مختلف. داستان هایی از افراد متنوعی ک راهیی برای ایجاد عادت و پیشرفت داشتن و همچنین مثال های زیاد و روان نویسنده رو میبینید. یکمی پایین اسپویل کردم. اما در آخر این واقعیت رو ب شما میگه ک هر چقدر هم ک این روش هارو بکار بگیرید. باید درک کنید ک ایجاد یک عادت ب این بستگی داره ک در هر شرایطی ب انجام اون پایبند باشید. چون معمولا ایجاد عادت همراه با سختی و عدم اشتیاقه.
AMIR RANGRAZ
بد نیس
Zahra Ghodsian
متن کتاب بسیار روون بود و موقع خوندن اصلا احساس خستگی بهم دست نمیداد اصلا کلیشه ای نبود و توصیه هایی که کرده بود به راحتی در زندگی روزمره قابل اجرا بود در کل کتاب بسیار مفیدیه و خوندنشو به هرکس که قصد داره زندگیشو بهتر کنه پیشنهاد میکنم
mohammad alimohamadi
من از خواندن این کتاب واقعا لذت بردم. تکنیک های مفید و جالبی داره که اگر بتوانیم اون ها رو فالو کنیم قطعا تغییرات مثبت و زیادی توی زندگیمون ایجاد میشه. امیدوارم از راهکار های این کتاب توی زندگی شخصی خودم استفاده کنم.
asixnet
کتاب خیلی خوبی بود اگر بهش عمل کنید حتمی اتفاق های خوبی میفته
MaryamHassanpour18
چطور میتونم نسخه چاپی این کتاب رو از طاقچه بخرم ؟
کاربر ۴۹۶۶۰۱۲
من این کتاب روباتخفیف ۵۰ درصدخریدم زده بود ۷ هزار ولی ازکارتم ۱۴ هزارکم شد... خواستم بگم این کتاب ارزشش خیلی بالاست ولی چرادروغ میگید الکی کدتخفیف میزارید وقتی توی خرید لحاظ نمیکنید.
یاسین
آقا مگه حق نشر تین کتاب رو نشر نو نخریده بود پس چرا الآن این کتاب تو طاقچه موجوده ؟؟؟ با این انتشارات البته
mahshid.gh
بسیار بسیار کتاب خوبیه و پیشنهاد میکنم حتما حتما بخونیدش خیلی بهتون کمک میکنه ک از شر عادتهای بدتون رها بشین و بسمت رشد عادتهای خوب و دلخواه در خودتون برین . من ترجمه ی میلاد باهوش رو خوندم و بسیار راضیم . برای خوندنش عجله کنید .

حجم

۳۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد