نظرات درباره کتاب زن ها مردها را از دست می دهند، چرا؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زن ها مردها را از دست می دهند، چرا؟ اثر جس مک کان

نظرات کاربران درباره کتاب زن ها مردها را از دست می دهند، چرا؟

نویسنده:جس مک کان
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۴.۰از ۳۸ رأی
۴٫۰
(۳۸)
الهه
کتاب رو تا حدودی دوست داشتم ولی همه ی راهکارهایی که ارائه میده درست نیست. به عنوان مثال چرا باید برای انتخاب شدن ترس از دست دادن رو در فرد بیدار کنیم و در لحظات اوج زودتر خداحافظی کنیم یا محل رو ترک کنیم ؟ به شخصه کسی این طور رفتار کنه فکر می کنم آدم سالم و امنی نیست و دیگه منو نخواهد دید. ای کاش نویسنده به جای بکن نکن و یاد دادن رفتارهای این چنینی ، از خود دوستی و عزت نفس ، از انرژی زنانه ، از هدفمندی می گفت ، اون وقت خود فرد می دونه کِی و کجا چه رفتاری داشته باشه. به نظرم سواد رابطه این نیست که قاعده و قانون رفتاری بسازیم تا همههه با هر شرایط و تیپ شخصیتی و زخم های روانی و... که هستن ازش استفاده کنن ، مگه میشه این قاعده ها برای همه جواب بده ؟؟ البته که رابطه هم مثل هر موضوع دیگه ای باید اصول و استاندارهای خاص خودش رو داشته باشه ولی سیاست هایی که الان باب شده رو قبول ندارم. مثل مثالی که چند جمله بالاتر نوشتم. و اما در کتاب نکات خوبی هم اشاره شده که چند مورد رو تو بریده ها گذاشتم. در کل کتاب رو به کسی پیشنهاد می کنم که در مورد سواد رابطه قبلا مطالعاتی داشته .
Saeed Mardany
سلام بزرگواران ، بنظرم دوره خانواده از «موسسه طلوع حق» و کتاب «به وقت صمیمیت» از انتشارات مهستان (در طاقچه موجوده)پیشنهاد من به شماست.
الهه
سلام elham حقیقتش کتاب یا دوره ای نمی شناسم که کاملا قبولش داشته باشم.بیشتر سعی کردم از هر دوره و کتابی که خوندم مطالب مفید رو گلچین و استفاده کنم.
elham
شما کتابی رو میشناسید که از خوددوستی و عزت نفس و انرژی زنانه و... گفته باشه؟ و برای سپاد رابطه شما چه کتابی رو پیشنهاد میکنی؟
Arhi
به نظرم مفیده، «اگر» خواهان انتخاب پارتنر و همسر براساس استاندارد‌های جدید هستید و نه آشنایی سنتی و ... میتونید ببینید که رفتارتون به عنوان یک خانم از سمت مردان چگونه دیده و تحلیل میشه. بسیاری از رفتارها از سمت خودمون عادی و طبیعیه ولی در نهایت بازخوردش چیزیه که نمی‌خوایم
هلیا جان بانو
بله به نظر من هم همینطور هستش
zahra
لطفا جلد ۲ این کتاب هم بزارید
کاربر 8558536
منم جلد دو میخوام
kianasalamat75
کتاب دیدگاه بیزینسی داره و رابطه رو عملا محدود میکنه به زن در نقش فروشنده و مرد در نقش خریدار و نقش تکنیک های فروش در جوش خوردن معامله که اینجا ازدواجه. جدا از روانی متن و ترجمه،کتابی نیست که درک عمیقی از رابطه ارائه بده.
661113
عالی، توصیف
نگار
خیلی پیشنهاد میکنم، نمیگم خط به خط کتاب عالی بود، اما نکات خیلییییی مهمی داشت که هیچوقت کسی بهمون نگفته، و خیلی کمک کننده میتونه باشه برای داشتن رابطه خوب
مریم
کتاب رو توصیه میکنم ولی شاید تکنیک ها برای همه موقعیت ها و افراد موثر نباشه
آزاده☆
به نظر من هر دختری باید این کتاب حداقل یکبار بخونه ،یاد دادن نکته هایی که شاید برای ارتباطات یا حتی در کار فروش لازم هست
mery
بسیار کتاب جذابیه به همه ی خانم ها توصیه میکنم که این کتاب رو بخونن اصلا یه جاهاییش متوجه میشی که تا حالا چه تصویری از خودت به جامعه نشون میدادی من خیلی از سوالات ذهنیم حل شد و الان که وسطای کتاب هستم همش برام جذاب و جدید بوده همچنین نویسنده خیلی ساده مسائل رو توضیح داده
کاربر ۹۸۸۹۵۷
خیلی وقت‌ها دوست نداریم بپذیریم که توی روابط مثل هر کار دیگه‌ای باید طرف مقابل رو خوب بشناسیم و اینکه مدل بودنش رو آگاه باشیم. این کتاب نه فقط درمورد روابط دوستی، بلکه درمورد تمامی روابط صدق می‌کنه. کتاب در دل داستان نکته‌ها رو بیان می کنه و همین باعث میشه به آسونی مطالب رو فراموش نکنیم. این نکته رو فراموش نکنید که تو دل این کتاب شاید چندین کارگاه باشه که شما بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های کلان می‌تونید ازش نکته خارج کنید.
seemorgh
واای این کتاب که برای من خیلی مفید بود یعنی ورق به ورق کتاب داشت اشتباهات منو بیان می‌کرد مثلا میگه تو اوج صحبت و حال خوب با خواستگارت مکالمه رو زود تموم کن مثل فیلم ها که تو اوج هیجان یه دفعه تموم میشه و تو میمونه تو خماری تا قسمت بعدی رو ببینی😂 و این حرف به نظرم خیلی خیلی درسته چون صحبت زیاد خانمها برای مردها خسته کننده است بخصوص اگه خانم همش از خودش تعریف کنه!
sara.kh
بسیار کتاب جذاب و مفید و عالیییی بسیار نویسنده آدم فهمیده و عاقل و با تجربه ای هست.
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
خوب بود
کاربر 3903670
حتما کتاب‌ رو بخونید خیلی کمک کننده اس
ای کاش این کتاب رو تو سن ۲۰سالگی میخوندم
این کتاب باید تدریس میشد تو دبیرستان

حجم

۱۲۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۲۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد