نظرات کتاب آقای سالاری و دخترانش
کتاب آقای سالاری و دخترانش اثر مجید اسطیری

کتاب آقای سالاری و دخترانش

نویسنده:مجید اسطیری
انتشارات:نشر صاد
امتیاز:
۳.۴از ۱۴ رأی
۳٫۴
(۱۴)

نظرات کاربران

من
داستان قشنگ و جذابی بود. نکات قشنگی هم توش داشت گرچه خیلی از پایانش لذت نبردم اما در مجموع خوب بود. به توصیه خانم عسگرنجاد خوندم و راضی بودم.
علیرضا گلرنگیان
وقتی در معرّفی داستان اینطور خواندم که پیرمرد سرمایه‌داری گذرش به مسجد ناشناسی می‌افتد و مسیر زندگی‌اش دستخوش تغییراتی می‌شود، با خود فکر کردم که لابد این هم از آن داستان‌های کلیشه‌ای توبه و تحوّل ست. در حالیکه ماجرای آقای سالاری خیلی پیچیده‌تر از یک تحوّل ساده است. قدرت نویسنده همینجا خودش را نشان می‌دهد که به شخصیت اصلی اختیار تام داده تا خود هرجور که می‌پسندد، در داستان بماند. باید اعتراف کنم که پایان کتاب مرا غافلگیر کرد!
هاجر
داستان پردازی خوب و سرراست.
غزاله طوسی
از یک طرف داستان خوش‌خوان و سرراستی داشت که خواننده را با خودش می‌برد. از طرف دیگر تعلیق و اوج و فرودهایش کمتر از انتظار بود. و پایان عجیبی که که تو را درگیر داستان و پیام آن نگه می داشت
میمْ؛ مثلِ مَنْ
یک سری نکته های خوبی رو در قالب داستان گفته بود ولی آخر و جمع بندیش خیلی بد بود، در این حد که فکر کردم طاقچه شاید نسخه کامل نذاشته و از جای دیگه چک کردم که آخرش همینه یا نه.
zahra Arbabian
واقعا داستان تأثیرگذاری بود... خیلی هم طولانی نیست پس میتونید سریع بخونید و احتمالا رو رفتار و افکارتون نسبت به پیرامونتون اثرگذاره👌 یه تیکه ی حماسی هم داشت که واااقعا تفکر عمیق نویسنده رو میرسونه 😍

حجم

۱۲۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۲۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد