نظرات درباره کتاب علی حقیقتی بر گونه اساطیر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب علی حقیقتی بر گونه اساطیر اثر علی شریعتی

نظرات کاربران درباره کتاب علی حقیقتی بر گونه اساطیر

۴٫۸
(۲۵)
Daneshe.Ketab.Khandan
این کتاب , اولین کتابی بود که از دکتر شریعتی خواندم . سبک کار , خلاقانه است و توضیحاتی در ابتدا درباره ی برخی مفاهیم ارایه می کنه و اساطیری رو مثال میزنه و در نهایت , نتیجه گیری خوبی میکنه . نتیجه ای که از عنوان کتاب هم قابل برداشت است . اما اگر نتیجه ی کتاب رو هم میدونید , پیشنهاد میدم استدلال های این نتیجه گیری رو مطالعه کنید .
REZARAZ
هم ساده و هم روان و هم توصیفی عالی داشتند که بر جسم و روح ما اثر می گذارد و می توانیم حس کنیم
Neda.R.R
عالی. بی نظیر، چقدر لطیف و زیبا انسان و حضرت علی رو توصیف کرده دکتر شریعتی، پیشنهاد اکید برای مطالعه!
کاربر 312216
کتاب فوق العاده ایه در عین روان بودن و سبک بودن این کتاب جزو کتاب های ساده ی دکتره و برای آشناییه بیشتر با افکارشون توصیه می شه
مهدی چراغی
بیان جذاب دکتر شریعتی باعث میشه که دوست نداشته باشید کتاب رو رها کنید. محتوای این کتاب نکات آموزنده زیادی داره و مطالعه اون از بسیاری جهات مفید خواهد بود.
soghra
از این نوشته های تامل برانگیز و عمیق متوجه شدم که علی شریعتی به معنای واقعی کلمه یک متفکر بوده . خوشحالم که علی (ع) رو از دیدگاه یک علی شناختم .
نرگس
این کتاب بسیار زیباست
کاربر ۱۶۵۸۱۲۰
عنوان کتاب به تنهایی رسالت عجیبی را انجام می دهد. هرچند ای کاش شریعتی ، این عنوان را بصورت کتابی مکتوب تهیه می کرد و چه اثری می توانست باشد، چراکه کتاب حاضر حاصل دو شب سخنرانی ایشان می باشد.اما چیزی از ارزش نگاه ایشان نسبت به این مسئله کم نمی کند و خواندش سبب می شود تا دیدی جدید بر یگانه ابر مرد تاریخ داشته باشیم.
Samira
فوق العاده بود 👏
فهیمه
کتاب جالبی بود ، اشاره به غمی که در دنیا هست و برای رفع اون اساطیر خلق شدن خیلی برام قابل تامل بود، واقعا دکتر شریعتی یک متفکر واقعی بوده🌹
mastane
چقدر خوب دلیل غم همیشگی ما در این دنیا رو توضیح داده دکتر شریعتی ، قبلا در یکی از شعرهای مولانا این توضیح رو شنیده بودم که ما همه در غم دوری از وطنیم . ولی این قدر روشن و با مصادیق و نکات مهم نبوده برای من . و خوشحالم از این که الگویی چون علی برای ما انسان ها در زمین هست تا راهنمایی برای قدرتمند شدنمون داشته باشیم
ندا
حدود یک پنجم آخر کتاب به طور خاص در مورد علی (ع) هست و همه قسمت های قبلش مقدمه ست برای توضیح همون بخش پایانی و در کل این کتاب متن یکی از سخنرانی های دکتر شریعتی هستش. با خودم همش فکر می کنم حدود ۵۳ سال پیش مخاطبی که تو حسینیه ارشاد پای این سخنرانی خاص و تا حدی سنگین و فلسفی نشسته چقدر اهل مطالعه و تفکر بوده که الانش هم این نوع از سخنرانی ها فقط مخاطب خاص و تحصیل‌کرده دارند.
شکوفه ▪︎
این کتاب فوق العاده ست. خیلی زیبا امیرالمومنین را توصیف کرده با زاویه دید تازه ای به اهل بیت نگاه کرده است. نثر بسیار زیبا و جذابی دارد که از خواندنش سیر نمیشوم.
t.s
بله کتابش عالیه با تفکر همراه باشه سرآغازی ست برای بیداری و آگاهی ...
نرگس
من کتاب انسان کامل رو نصفه خوندم اما حس می کنم مشترکاتی داشت
مهدی
در این کتاب همان سخنان شهید مطهری در کتاب انسان کامل به زبان دیگری دیده می‌شود. کتابی‌ست که خواندنش را پیشنهاد می‌کنم. پ.ن : قیمت متن پیاده شده سخنان دکتر از این انتشارات آن‌هم به‌صورت الکترونیک تناسبی با حجم و میزان زحمت تهیه کتاب ندارد!

حجم

۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد