نظرات کتاب تجاوز قانونی
کتاب تجاوز قانونی اثر کوبو آبه

کتاب تجاوز قانونی

نویسنده:کوبو آبه
امتیاز:
۳.۴از ۲۱ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Mohammad
(۴-۳۴-[۷۵]) تم داستان ها تقریبا شبیه به همدیگه ست؛ داستانِ اول در فضای کاملا سورئال و با استفاده از نمادها، روابط انسان ها رو نشون داده و طنز جالبی هم داره؛ در داستان دوم به سو استفاده از اصول دموکراسی، سلب آزادی و استثمار انسان‌ها به وسیله ی قرارداد های اجتماعی که نام قانون رو با خودشون یدک میکشن، پرداخته؛ در سه داستان دیگه هم با خط داستانیِ مشابه، ولی مضامین مختلف به مفاهیم قراردادیِ جامعه و موضوعاتی از این قبیل میپردازه؛ داستان هاش پیچیدگی کتاب های کافکا رو ندارن ولی به همون سبکن.
کاربر ۳۵۹۵۲۷۲
🙏👌👌
آلیس در سرزمین نجایب
کتاب از چند داستان کوتاه تشکیل شده بود. هر کدوم رو می‌شد نمادین در نظر گرفت و در کل جالب بودند. از نظر من داستان سرباز از همه بهتره بود. کسانی که پی داستان‌نویسی کوتاه هستند می‌تونن ایده بگیرن. داستان تجاوز قانونی از یک مردی حرف می‌زنه که ناگهان یه خانواده نه نفره به خونه‌ش می‌آن و اون‌جا رو تصاحب می‌کنن. این خانواده نماد دولتی هستش که از درون فاشیست و به ظاهر دموکراته. ترجمه خوبی داشت اما سانسور بسیار! جوری که داستان‌ها عملاً بی‌معنی می‌شد! در کل به کسانی که می‌خوان با سبک نویسندگان ژاپنی آشنا بشن، خوبه.
Erfan
داستان های کوتاه از مشکلات و رنج‌ های مردم تنها داستانی که خیلی جذاب بود و دوستش داشتم تجاوز قانونی نام کتاب بود بقیه داستان ها معمولی و از جذابیت کمی برخوردار بود و گاهی وقتا اصلا جذابیتی نداشتند مثلا داستان مرد مریخی کتاب بدی نبود یعنی اونقدر جذاب نبود برام‌که بگم وای چه کتاب عالی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم در مقابل اونقدارا هم کسل کننده نبود که وسط داستان ولش کنم برای من داستان معمولی بود. #الکترونیکی
Arad
به نظر من داستان های سورئال جالبی بود ولی مطمئنا هرکسی از این مدل نوشتن خوشش نمیاد ممکنه بینش داستانی باشه که زیاد شمارو جذب نکنه ولی مطمئنا از این کتاب بسیار لذت میبرین اینکه مزه فهمیدن و درک رو بچشین خیلی میتونه جالب باشه
AS4438
داستانهای کوتاه بسیارجالب، اتفاقاتی وحشتناکی که برای انسانهای عادی رخ میدهد وسبب واکنشهائی تلخ ازسوی آنها میشود، جالب بود،هیجان داشت،ترجمه هم عالی بود.
mhtb
خیلی عجیب و سورئال بود ولی سرشار از نماد است. کلا کتاب جالبیه
mahi
مجموعه داستان کوتاهی از نویسنده مشهور ژاپنی، کوبوآبه. این کتاب به زیبایی رمان زن در ریگ روان نبود. داستان‌ها معمولی و تقلیدی از فضای کافکایی بود.

حجم

۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد