نظرات درباره کتاب خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده اثر روح‌الله نامداری

نظرات کاربران درباره کتاب خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده

انتشارات:نشر معارف
امتیاز:
۴.۸از ۱۴ رأی
۴٫۸
(۱۴)
as.man.be.to
به جرئت میشود گفت از قوی ترین کتاب های درمورد امام رحمت الله علیه هست. درود بر روح پاک روح لله نامداری که به حق فرزند روح الله بود.
محراب
من چاپیش رو دارم. واقعا کتاب موثریه. علاوه بر اینکه باعث شناخت شخصیت امام میشه، باعث میشه انسان از ویژگی های این شخصیت الهام بگیره. این کتاب رو توصیه میکنم هر کسی با هر نوع نگاهی مطالعه کنه تا متوجه عمق این شخصیت بشه.
فاطمه
در این کتاب به ذکر بعضی بیانات امام و خاطراتی درباره ایشون پرداخته شده، البته بسیار خلاصه.. این خلاصه بودن، در بعضی موارد سبب میشود تا حق مطلب ادا نگردد. برای کسانی که شروع به مطالعه آثار امام کرده اند، به عنوان مقدمه و کتاب اول، اثر خوبی است. پیشنهاد میکنم بعد از مطالعه این کتاب، چنانچه علاقمند هستید به اصل کتب امام مراجعه فرمایید، قطعاً دنیایی را تجربه میکنید که پیش از این شاید تصورش را هم نداشتید. هر صفحه از آثار ایشون پر از نکته و مطالب بدیع است. می ارزد به جای خواندن انبوه کتابهایی که ارزش علمی بالایی ندارند، آثار امام را چند بار خواند. در فهرست همین کتاب، آثار امام نوشته شده (از شماره ۱ تا ۱۱) همچنین پیشنهاد میکنم کتاب "نامه های اخلاقی-عرفانی امام خمینی" را هم مطالعه کنید که بسیار بسیار ارزشمند است.
علی مشکانی
کتاب از دو قسمت تشکیل شده؛ گفتار امام و خاطرات افراد در مورد امام. نکات جالب و ریزی از زندگی امام بدست می آورید.
md1381
حتما خوانده شود (همه)
maryhzd
کتابی زیبا برای شناخت بی تکلف امام خمینی
Ansari
گلوله ای که از صدر اسلام بر سینه قرن بیستم نشست روایت هایی متفاوت از یک انسان متفاوت. بیایید رسانه های بی ذوق و بیسواد و سخنران های تکراری و کلیشه ای را کنار بزنیم چه دوست او باشید چه دشمن، او را از نو باید شناخت. شناخت تاریخ نه به ابزارها که به انسان هاست و این عصر را باید عصر خمینی نامید...
فاطمه
خدا نویسنده فرهیخته و مومن کتاب را رحمت کند و همنشین امام روح الله قرار دهد . کتاب خوبی است کتاب دیگری با نام‌جدال دو اسلام را هم از روح الله نامداری بخوانید
کاربر 3647112
برای شناخت امام خیلی مفیده

حجم

۲۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۷,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد