نظرات کتاب روزنامه پاکستان
کتاب روزنامه پاکستان اثر سیدامیر سادات‌موسوی

کتاب روزنامه پاکستان

امتیاز:
۳.۶از ۳۰ رأی
۳٫۶
(۳۰)

نظرات کاربران

کتاب دوست
کتاب کوتاه و قشنگیه چند وقت بود دنبالش بودم برای همین با علاقه خواندمش ....روایت کتاب که سفرنامه است حالت اپیزودی و منقطع دارد تا روایت پشت سرهم و سلسله وار... تصویر مختصر و خیلی محدودی از پاکستان برای ما ایجاد می کند چون هیچ شناختی از پاکستان نداریم همین تصویر محدود هم برای ما جذاب است.
نورا
کتاب به نسبت سفر دو هفته ای نویسنده، کوتاه و مختصر بود. اتفاقات هیجان انگیز نداشت ولی شناخت نسبی از مردم پاکستان میده. میشد راوی از میزبانانش اطلاعات بیشتری بده، سر حرف رو در مورد چیزهای مختلفی باز کنه و از آداب و رسوم مردم پاکستان بیشتر بگه اما از اونجا که نوشته ها مربوط به سال۸۹ و زمان کم تجربگی نویسنده و ۲۰ سالگی اون هست، شاید قابل اغماض باشه.
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
(۵۶)_١۴٠١ سفرهای کمتری از جانب ایرانی ها به پاکستان انجام می شود که بعد هم نوشته شوند.این دلیل باعث می شود این سفرنامه خاص باشد: موضوعش. نویسنده موضع گیری های سیاسی و اعتقادی خودش را دارد و گاهی هم آن ها را دخیل نگارش این سفرنامه می کند ، اما اطلاعات خوب و درخوری درباره ی مردم و تاریخ و موضوعات مربوط به پاکستان را در این کتاب جای داده است.
شاهین احمدی
متن پخته نیست. سردرگم است و ادا در می‌‌آورد.
A L I
انتظار سفرنامه ای که باهاش از منظر خیال به پاکستان سفر کنید نداشته باشید! انتظارتون در حد کپشن های سریالی اینستاگرام باشه؛ خود نگارنده هم بر همین مبنا دست به قلم برده که به همین علت، سبکیِ کتاب اذیت کننده نیست.
sara
با توجه به اینکه افراد کمی از کشور ما به پاکستان سفر می کنند،همین اندک سفرنامه هم غنیمته. حتی شعر اقبال لاهوری از کتاب درسی مدرسه هم حذف شده. چطور مردم ما قراره با کشور همسایه شون آشنا بشن؟
Ho3ein Mosavi
بهتر از اونی بود که فک میکردم یه دیدگاه کلی و جالبی راجع به پاکستان بهم داد کتاب کوتاه و کشش خوبی داره به اونایی که سفرنامه دوست دارن میشنهاد میشه
جواد
چه قدر دلم خواست من هم یه دوست پاکستانی داشتم و می رفتم پاکستان و شهرهاش و آن کشمیر زیبا❤
صدف
برای من که علاقه مند به سفرنامه هستم جالب و اموزنده بود البته خیلی سریع و منقطع روایت شده بود جا داشت بیشتر به بعضی از مناطق یا اداب و رسوم این کشور پرداخت میشده البته فکر میکنم مدت کوتاه دو هفته ایی سفر هم بی تاثیر نبوده.
گیله مرد
من نسخه چاپی این کتاب رو خونده بودم خیلی کوتاه است و البته بسیار جالب و جذاب. ما رو بیشتر با پاکستان و فرهنگ و مردمانش آشنا می کنه. چیزی که من قبلش هیچ دیدی نسبت بهش نداشتم.

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۹,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد