نظرات درباره کتاب من پیش از تو و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز

نظرات کاربران درباره کتاب من پیش از تو

نویسنده:جوجو مویز
انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۴.۱از ۵۶ رأی
۴٫۱
(۵۶)
شیوا جهانگیری
شما آگهی برای فیلمه اون کتاب رو میدید و تبلیغ میکنید بعد ما که میزنیم و میایم فیلم رو بگیریم میبینم که کتاب متنی هستش.خب چرا این کارو کردین؟
اسماسادات
کتاب بسیار جالبی بود من نسخه چاپیش رو خوندم عالی بود
کاربر 9352670758
داستان غمگین اما قشنگی بود
روناک
بسیار عالی بود،با اینکه قبلا دو بار فیلمش رو دیده بودم اما کشش قلم نویسنده طوری بود که انگار از پایان داستان اطلاعی ندارم و مشتاقانه به خوندن کتاب ادامه میدادم،گاهی خودم را به جای ویل میزاشتم و گاهی هم نقش لو را بازی میکردم،تاثیری که خوندن کتاب روی روحم گذاشت بسیار ماندگارتر از وقتی بود که فیلمش رو تماشا کردم و باعث شد از این به بعد طور دیگه ای زندگی کنم و جور دیگه ای از زندگیم لذت ببرم،حتما این کتابو بخونید من که رفتم کتاب من پس از تو رو دانلود کنم👌
زینب سادات مقیمی
داستان خیلی عالی و جذاب هست ولی متاسفانه این ترجمه زیاد جالب نیست. پیشنهاد میکنم یه ترجمه‌ی دیگه رو بخونید ولی من پیش از تو رو حتما هرکس باید بخونه.
زوروجیرو
ترجمه‌ی بدی داره. خود کتاب هم انگار توسط یکی از همین نویسنده‌های تازه‌کار اینترنتی نوشته شده. کلا توی زندگی دلیل بعضی چیزها هیچ وقت مشخص نمیشه. یکیش محبوبیت این کتاب. البته من هیچ مشکلی با ادبیات عامه پسند ندارم ولی بالاخره باید یک حداقل استانداردهایی رعایت بشه. تنها مزیت کتاب راحت‌خوان بودن اونه. مثل یک کارتون میتونی بشینی و تا آخر بخونی.
کاربر ۱۴۵۲۶۸۱
کتاب جالبی بود به جز قسمت هایی که زمینه جنسی داشت و روابط آزاد رو به تصویر کشیده بود و با فرهنگ ما جور در نمی اومد بقیه اش بد نبود داستان کشش داشت ولی احتمالا به سنین پایین که هنوز ثبات عقیده در روابط ندارن و به همه چیز احساسی نگاه میکنن اصلا توصیه نمیکنم

حجم

۳۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۳۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد