نظرات کتاب قدرت فیلم
کتاب قدرت فیلم اثر هاوارد سوبر

کتاب قدرت فیلم

نظرات کاربران

pejmannavi
قطعا اگه امروز از من پرسیده بشه بهترین پنج کتاب اولی که خوندی چه کتابهایی هستند, این کتاب یکی از اونهاست. این کتاب رو تقریبا تصادفی پیدا کردم و تک نظر این کتاب باعث شد نمونه رو بگیرم و فقط صفحه اول رو بخونم و راه بیفتم که توی کتابفروشیها نسخه کاغذی رو پیدا کنم. کتاب طبیعتا درباره سینماست و عنوانش هم این رو مشخص کرده. اما برخلاف اینکه کتابی به نظر میاد که قصد داره درباره قدرت فیلم بر روی مردم صحبت کنه, درباره این صحبت میکنه که فیلم قدرتش رو از چه عواملی میگیره و بطور خلاصه چه چیزی یک فیلم (و داستان) رو خوب و جذاب و قدرتمند میکنه. کتاب به سبک دانشنامه نوشته شده و یک الی سه صفحه به یک موضوع اختصاص داده شده که اون موضوع رو مختصر و با مثالی ساده توضیح میده که با نثری عالی و ترجمه ای عالیتر بیان میشه.
امیر مقربی
کتاب فوق‌العاده عالی و سودمندیه و اطلاعات ناب؛ سنگین و بسیار ارزشمندی داره. حتی میشه گفت یه نوع مرجع هست و هر از چندگاهی باید بهش رجوع کرد و اینطور نیست که با یک بار خواندن پرونده‌اش رو بست. . در ابتدا ناراضی بودم و به سختی باهاش رابطه برقرار کردم، اما بعد به تدریج از خواندنش لذت بردم و عاشقش شدم. برای علاقه‌مندان به صنعت فیلم و سینما به شدت پیشنهادش می‌کنم. . انصافاً قشنگ هم ترجمه شده و براش زحمت کشیده شده. اما احتیاج به یه ویراستاری داره.
رهام معتمدی
معدود قسمت‌هایی که عبارت انگلیسی هم درج شده متوجه تفاوت زیاد متن اصلی با ترجمه میشه شد. از اشکالات نسخه طاقچه هم میشه به این اشاره کرد که چند تا مدخل‌ها علیرغم عنوان متمایز متن تکراری داشتن. البته غلط‌های نگارشی هم کم درش یافت نمیشه.
alikazemi7
خوش خوان و بسیار مفید برای فیلمنامه نویسان، کارگردانها و منتقدین
parto89
کتاب متاسفانه ترجمی خوبی نداره
.
ترجمه می‌تونست بهتر باشه اما ارزش خوندن داره..
کاربر ۳۵۸۳۶۲۱
بله متاسفانه ترجمه خوبی نداره
کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
درحقیقت ودر تمام کتتاب امام خمینی ره ودر شرکت ندان این حصرت ودرارتحتان جانسوز ودرتاچ ذاده شکلات کردم 09358068811درحقیقت شمدا یه هاکاری بامن نکردید
" یک تکه تنهایی "
باید رمز گشایی بشه؟

حجم

۴۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۹ صفحه

حجم

۴۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۹ صفحه

قیمت:
۱۶۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد