نظرات کتاب خواهرم هیولا شده
کتاب خواهرم هیولا شده اثر سارا لین ریوول

کتاب خواهرم هیولا شده

امتیاز:
۴.۶از ۲۴ رأی
۴٫۶
(۲۴)

نظرات کاربران

کنکاش
عالی بود هم برای کودکان و بویژه بزرگسالان که چطور با خشم کودک برخورد کنند.
حنانه
برای همه ی بچه های کوچولو پیش میاد که ناگهان عصبانی میشن و چون خیلی کوچولو هستن نمیدونن با اون احساسات منفی چی کار کنن. این کتاب یه راهکار خیلی مفید به والدین و حتی خود بچه ها یاد میده که چطور بچه ها رو این جور مواقع آروم کنیم. کاش همه ی پدر و مادر ها یاد بگیرن که به جای داد زدن سر بچه ها این جور موقع ها کنارشون باشن و آرومشون کنن.
book worm
قشنگ بود ، چیز خوبی هم یاد می‌داد برای بچه ها و حتی بزرگتر ها هم که گاهی بلد نیستن خشمشون رو کنترل کنن خوبه :)
a Booker
#۳ شیوه‌های آرام سازی کودک در هنگام خشم، گام به گام.
Eli N
عالی حتما خوندنش را پیشنهاد میکنم
mahtab&friends
تشبیه عصبانیت به هیولا، جالب بود.اتفاقا دیروز انیمیشنی با همین مضمون دیدم. برای بچه ها جالب است به شرطیکه پیش زمینه ای در شناخت احساسات مختلف داشته باشند.
bitabemahtab
کتاب درباره کنترل خشمه و راهکارهای خیلی جذابی رو ارائه میده. ولی خواهر کوچولوی خشمگین به صورت هیولا به تصویر کشیده شده و میتونه برای بعضی از بچه‌ها ترسناک باشه. در انتخابش دقت کنید و با توجه به فرزند خودتون تصمیم بگیرید.
Ms S
خیلی خیلی زیبا بود.
مهدی
این‌که در توضیحاتِ طاقچه نوشته شده این کتاب برای خردسالان مفیده، به‌نظرم اصلا هم مفید نیست. بچه‌های چهار و پنج ساله به‌طور طبیعی مقداری خیال‌پردازی و توهم دارن. ترس توی این سن‌وسال براشون طبیعی‌یه و از خیلی چیزهای معمولی ممکنه بترسن. از صدای بلند وحشت می‌کنن. از حشره‌های معمولی مث پشه یا مگس ممکنه دچار هراس بشن. از اسمِ هیولا و غول و اینا هم می‌ترسن. اون‌وخ توی این کتاب، خشمگین شدن رو به‌صورتِ هیولا شدن نمایش داده؛ که اصلا برای خردسال جنبهٔ مهارت‌آموزی نخواهد داشت. شاید برای مقطع بالاتر مناسب باشه.
Mona Noroozi
یکس از بهترین کتاب ها در زمینه کنترل خشم. از هیولای رنگ‌ها خیلی بهتر یود

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد