نظرات درباره کتاب بیا خیال ببافیم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بیا خیال ببافیم اثر پیتر اچ. رینولدز

نظرات کاربران درباره کتاب بیا خیال ببافیم

امتیاز:
۳.۶از ۲۲ رأی
۳٫۶
(۲۲)
امیررضا
قصه گو نبود زود رفت سر اصل مطلب ای کاش حرفش رو با یه داستان پیش میبرد تا بهتر میتونستن بچه ها درکش کنن تو باقی کتاب های رینولدز هم تقریبا فرمش همینطوریه ولی این داستان بنظرم در نیومد
Zahra Darvishi
عالییییی 😍 دقیقا این آدم من هستم اگر خیال نبافم دیگر خودم نیستم افسرده ام . با اینکه دیگر نوجوانی را گذرانده ام و وارد ۲۱ سالگی شده ام غرق در خیال و داستان های ماجراجویی و تخیلی برای رده سنی نوجوانان هستم ، دوستشان دارم عاشقشانم و با آن ها زندگی کرده ام و می کنم و خودم هم شاید تصمیم بگیرم روزی برای نوجوان ها بنویسم .
یگانه
خیال پردازی آدم رو حال و هواش رو عوض میکنه . تازه میشه نویسنده ژانر فانتزی هم شد . یه امتحانی بکن 😉
Zahra Darvishi
خیلی ممنونم🌷🌷 فقط منظورتون از صفحه چیه؟! چجوری و به کجا پیام بدهم؟
bitabemahtab
چه خوب :)) ما یه خونه کوچیکی داریم به نام خانه ادبیات نوجوان که دغدغه اصلیش ادبیات نوجوانه و پره از نوجوان‌های ادبیات دوست. اگر دوست داشتید برای همکاری به صفحه‌مون پیام بدید :)
saqqa
نقاشی هایش قشنگ بود. ولی محتوا ، نه! خیال‌بافی ویژگی بچه هاست اما دامن زدن بهش و اصل قرار دادنش، اشتباهه. بعضی از نقاشی هاش هم مربوط به پایکوبی بود و حتی به نظرم رسید تغییر جنسیت هم مطرح بود وسط نقاشی هاش!
zahra
کتاب بیا خیال ببافیم می تواند به خیال بافی بچه‌ها خیلی کمک کند پس این کتاب را از دست ندهید 👍
Tannaz
عالی عالی بسیار دوست داشتم
کاربر 2489693
خوب 😎
عبدالله گیوه چی
کتاب‌های رینولدز برای مخاطب والدین نوشته شده و کودکان ارتباط کمی با آن‌ها می‌گیرند. کودکان در همه حال خیالبافی می‌کنند و اصلا نیازی به تشویق آن‌ها برای خیال بافتن نیست، فقط کافی‌ست که مانع آن‌ها نشویم. نویسنده سعی کرده بزرگسال را راهنمایی کند تا کودک خود را برای خیالبافی ‌هایش درک کند. در این کتاب خیالبافی راهی برای کسب حال خوب معرفی شده.
esmat
خیالبافی کودکانه خوندنشو وقتی جالبتره که مادر یا پدر با فرزندش این کتابو بخونن تصاویرشو ببینن و از کودک بخوان تخیلاتشو به زبان بیاره
fatima
کتاب"بیا خیال ببافیم" می تواند به کودکان کمک کند تا از خیال بافی هایشان خجالت نکشند و اتفاقا قشنگ تر و پرقدرت تر خیال ببافند. همینطور به والدین میتواند بگوید خیال بافی بچه هایشان را نابود نکنند.

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد