نظرات درباره کتاب پاریس من و پدرم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پاریس من و پدرم اثر پاتریک مودیانو

نظرات کاربران درباره کتاب پاریس من و پدرم

امتیاز:
۳.۶از ۲۷۴ رأی
۳٫۶
(۲۷۴)
امیرادبی
در عین زیبایی و جذابیت، مختصر و کوتاه بود.
Zahra
این کتاب مصداق این جمله است که باید از مسیر لذت برد و مقصد بهانه است! کاملا از روند داستان لذت بردم و انتظار داشتم در پایان، اوجی اتفاق بیفته ولی اینطور نشد. به هر حال به عنوان یک 25 ساله از خواندن کتاب حس خوبی گرفتم و تصویرگری های سامپه یادآور کتاب های خوب بچگی بود و در کل کتاب دوست داشتی ای بود.
mah
دوستش نداشتم و باهاش ارتباط نگرفتم
پریسا سپیدار
این کتاب کوچولو و جمع و جور اونقددددددر خوندنش میچسبه که تا روزها و ماهها حس خوبش تو سرتون میچرخه....خوندنش صبح یه روز رو فقط ازتون وقت میبره و همون یه روز رو برای همیشه براتون خاص میکنه.
eli
یک کتاب کاملٱ سطحی و معمولی که هیچ دانش و اندوخته ای به رده سنی خودش یعنی کودک و نوجوان اضافه نمی کند. متن کتاب بسیار یکنواخت و ساده است و به هیچ عنوان نمی توان گفت که این کتاب یک اثر هنری است!
n.m🎻Violin
داستان جالبی داشت توصیه می کنم
ملکه کتابخون ها
به نظر من این کتاب خیلی قشنگ بود.💖🥺
امیتیس
دقیقا خیلیییی لطیفههه
book worm...
خواندن و نخواندنش هیچ تفاوتی تو زندگی شما ایجاد نمیکنه...
Need time
تا پایان کتاب منتظر یک اتفاق بودم که داستان را از یکنواختی در بیاورد اما ...
F. R
با بخش هایی که درباره ی آدم های عینکی گفته بود فقط تا حدی موافق بودم چون درسته که وقتی عینک نمی زنی حس می کنی داری توی زمین غرق میشی و همه چی نرم به نظر میاد ولی خب آدم کلافه میشه ۱ کتاب داستان پردازی خوبی نداشت همه چیز نصفه و نیمه رها می شد و هیچ چیز به سر انجام نمی رسید ۲ شخصیت اصلی یا همون قهرمان داستان درگیر هیچ مسئله یا چالشی نبود من اصلا نفهمیدم که مشکلش چیه؟
Parinaz Abbasi
بی معنی و بی هدف، حتی برای بچه ها فقط نقاشیاش قشنگ بود
𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
یک کتاب با روند داستانی آروم و لطیف ...🌿 با اینکه چالشی در داستان وجود نداره اما همون خاطره های "معمولی و زنده"باعث درگیر شدن شما با داستان میشه ... کتاب روان هست و به راحتی میتونین۷۵ صفحه رو بخونین. اصل داستان درباره ماجرای یک پدر و دختر عینکی هست که در فرانسه زندگی میکنن.همین! فقط کافیه همینو بدونین تا با روند اروم داستان همراه بشین... یک جوری با تمام کتاب هایی که تا حالا خوندم فرق داشت، اروم بود و همه چی اهسته پیش میرفت... خوندنش حس خوبی برای من که عاشق فرانسه هستم داشت😄
بوک تاب
کتاب کوتاه و جالبی است، آنهایی هم که زمانی از کودکیشان گذشته، دوستش دارند ، یاد پدر و مادر و کودکی بخیر، همه ما همچین خاطراتی داریم که تا ته ذهنمان باقی میماند....
سمیه
ایده اینکه دنیای بدون عینک دنیای دیگه ایه خیلی جالب بود اما نویسنده بهش به اندازه کافی نپرداخت چند باری بهش چنگ زد اما نه هیجانی نه جذابیتی
دنیا
بسیار بسیار کتاب جذاب و جالبی بود . متن روان ، جذابیت ترجمه بسیار عالی بود . تشکر فراوان از طاقچه 💎📚🌼📖
z.gh
قشنگ بود😍
کاربر ۸۸۹۷
عالی
Mah$a
توی یکی دو ساعت میشه خوند... اتفاق شگفت انگیزی که باعث دگرگون شدن حال آدم بشه نداره... شاید فقط برای افراد عینکی کمی جذابیت داشته باشه همین :)
Ghazal❤️🌺📚
کتاب خوبی اما خیلی کوتاه بود من تو ۱ ساعت تمومش کردم
مادام کنجکاو
ی داستان بسیار معمولی از زندگی مردی فرانسوی به همراه دخترش. باید بگم به عنوان فردی در جامعه ،خانواده و... باید این تغییر دیگران در طول زندگی رو بپذیریم اینکه اونها حق دارن عوض بشن،اسمشون رو عوض کنند،دور از ما باشند و خلاصه هر کار دوست دارن انجام بدن و ما تنها کاری که باید بکنیم پذیرش و درک و احترام به اونهاست. پول ارزشمند هست باعث میشه شما با افرادی با سطح بالاتر از نظر مالی،اجتماعی،فکری آشنا بشید و در آخر خواه /ناخواه احترام میاره. و هیچ وقت چرک کف دست نبوده و نیست. امیدوارم نظرم مفید بوده باشه.

حجم

۷۱۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۷۱۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان