نظرات درباره کتاب فرزندان تاریکی؛ جلد اول و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فرزندان تاریکی؛ جلد اول اثر مارگرت پیترسن هدیکس

نظرات کاربران درباره کتاب فرزندان تاریکی؛ جلد اول

۴٫۶
(۱۸)
AMIr AAa i
باحال
* Saba *
بد نبود البته هنوز زیاد داستان پیش نرفته لطفا جلدهای بعدیش رو هم توی طاقچه بزارید
sana
کوتاه و جالب بود تو سه ساعت خوندمش و واقعا بخاطر جن ناراحت شدم
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب «فرزندان تاریکی» رمانی نوشته ی «مارگارت پیترسون هدیکس» است که اولین بار در سال 1998 چاپ شد. پسری دوازده ساله به نام «لوک گارنر» در حکومتی استبدادی به دنیا آمده که در آن، خانواده ها فقط مجاز هستند دو فرزند داشته باشند. «لوک» که فرزند سوم و «غیرقانونی» خانواده است، تمام زندگی اش مجبور بوده خودش را از دنیای پیرامون مخفی نگه دارد. مشکلات او وقتی دوچندان می شود که عاملین حکومت، والدین فقیرش را مجبور می کنند زمین اطراف مزرعه ی خود را بفروشند تا در آن، خانه هایی برای «بارون ها» (یا اشراف) ساخته شود. حالا بیرون رفتن از خانه برای «لوک» سخت تر از هر زمان دیگری شده است. او هر روز را تنها می گذراند، پنهان در اتاقش—البته تا وقتی با «جن» ملاقات می کند: یکی از «فرزندان تاریکی» که در خانه ی کناری مخفی شده است. آشنایی با این دختر، زندگی «لوک» را برای همیشه تغییر می دهد.
maryan
کتاب مجموعه ۷ قسمتی هست که فعلا تا جلد ۴ در طاقچه وجود داره داستان درباره بچه های هست که وجودشون ممنوعه و شخصیت اصلی داستان هم جزو از همین گروه هست داستان برای من متن جذاب و روانی داشت و کوتاه بودنش هم نکته مثبتی بود داخل کتاب زیاده گویی دیده نمیشد همه چیز به اندازه و سر جای خودش بود موضوع جدید و جذابی رو نویسنده مطرح کرده و من دوستش داشتم و این کتاب و به کسانی که دوست دارن بدونن اینده چه شکلیه پیشنهاد میکنم
هانیه
داستان جالب و قشنگی داشت اما یکم توقعم بیشتر بود
winchester
جالب و متفاوت بود ب نظرم یکم عمیق تر از ظاهرش بود
starlight
داستان متفاوت و جالبی بود - توی یه روز خوندمش :))) درباره ی زمانیه 🌍 که داشتن فرزند سوم جرم به حساب میاد و بنابرین به این بچه ها فرزندان سایه میگن- شخصیت اصلی این داستان هم لوکه ، فرزند سوم یه خانواده که مجبوره در خفا زندگی کنه! بنابرین خانواده اش تمام تلاششون رو میکنن که اونو مخفی و امن نگه دارن 🌘، ولی بعد ، لوک کم کم شروع میکنه به سرک کشیدن از سایه ها و چیزی کشف می کنه که شاید تنها امید برای آزادی و زندگی بهتر خودش و فرزندان سوم باشه‌‌‌.‌‌..
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
این کتاب قسمت اول یک مجموعه ۷ قسمتیه که فعلا ۴ جلدش اینجا موجوده،یک قانون از طرف دولت وضع شده که مردم نمیتونن بیشتر از دوتا بچه داشته باشن بچه های سوم به بعد قانونی نیستن و اگه بدونن خانواده ای فرزند سومی دارن بچه کشته میشه وبقیشونم تو دردسر میفتن،راوی داستان یک بچه سوم هست،جالبه.
مهدیم
کتاب خیلی خوبی هست من ۱۳ سالمه ولی شاید برای سنین بالا تر بالای ۱۵ جالب نباشه. ولی میتونید به عنوان یه کتاب خوب روش حساب باز کنید . من الان تو جلد دوم هستم و تا آخرش ادامه میدم البته من چاپیشو میخونم . موضوع این کتاب در مورد یه پسرایی هست که دولت وجودشون رو ممنوع کرده و شخصیت اصلی ما هم لوک هست و در آینده با دوست هایی آشنا میشه و.....اتفاق های خوب و بدی نیفته که بیشتر ناراحت کننده س ولی در کل پیشنهاد میدم بخونید نسخه چاپیش می‌تونه یکم رو خوندنتون تاثیر بگذاره و خوب باشه
کاربر ۴۵۲۳۴۶۰
عالی. خیلی جاهاش به دلم نشست
Alireza Ahmadiyan
عالی بود فقط یه کم ناراحت کننده تموم شد

حجم

۱۳۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۳۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۲۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد