نظرات کتاب راز لمبرت
کتاب راز لمبرت اثر ویرین جانسن

کتاب راز لمبرت

نویسنده:ویرین جانسن
امتیاز:
۴.۶از ۱۵ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

『تی‌تی :)♡』
هیچوقت تبعیض بین رنگهای پوست رو درک نکردم! چرا انسانی که رنگ پوستش سفیده برتر از سیاهه؟ در تاریخ سیاه پوستان زیادی بودن که جهانو بهتر از سفیدا کردن، زنان و مردان سیاه پوست و شجاعی که همیشه در تاریخ افتخار آفرینی کردن حتی گاهی بهتر از ما سفید پوستا! اگه یه قانون بود که میتونستم تصویبش کنم، برداشتن تبعیض بین رنگ پوست و ملیت انسانهاست🧡 داستانی جذاب، پرکشش، رازآلود، و درگیرکننده🌿 معمایی عجیب و جذاب از ظلمی که به رنگین پوستا شده، بیرحمی که علیه شون شده و تبعیضی که بین اونا و مردم عادی بوده. خوبه که درقالب یه داستان معمایی نوجوان به تبعیض رنگ پوست پرداخته، چون کتابای تاریخی برای من خسته کنندس😑💔 ولی خب دوست دارم تاریخ رو بدونم و خوشحالم چنین کتابی رو خوندم🙃🌸🌱 +نسخه چاپی مطالعه شده💚
🕊️📚kerm ketab
بله دقیقا، چه توصیف زیبایی💜🍓
یومی ؛
هقققق راست میگی🥲♥️ با حرفت کاملا موافقم
𝐑𝐎𝐒𝐄
سلام تی تی باهات کاملا موافقم ولی برداشتن تبعیض بین رنگ پوست قانون نیست بلکه یک طرز فکر احمقانه اس که باید اصلاح بشه ! من هم هیچ وقت این تبعیض رو درک نمیکنم هیچ انسانی نمیتونه بخاطر رنگ پوست از دیگری برتر باشه (:
nika paater
خیلییییییییی خوب بود ماجراجویی.معمایی.رازآلود🍃💚باهاشون زندگی کردم
nika paater
شاید:(
Remiinder
خیلی خفن بود ولی سفید پوسته گناه داش.
F.Ch
کتاب فوق العاده‌ای هست، داستان این کتاب به ما میگه که رنگ پوست یه دلیل برای فرق گذاشتن بین انسان ها نیست، همه انسان ها با هم برابرند، ولی بعضی انسان ها بین این دلیل (رنگ پوست) خودشون رو برتر از دیگری می دانند، که به این آدم ها نژاد پرست هم می‌گویند (نژاد خودشون رو بهتر می دانند). این انسان های نژاد پرست، نژاد های دیگر رو مورد تمسخر و آزار و اذیت و .... قرار می دن که این موضوع واقعا عادلانه نیست..... خلاصه کتاب بسیار خوبی هست، این کتاب رو به همه پیشنهاد می کنم که بخوانند.
F.Ch
بله من هم نسخه چاپیش رو دارم❣
کاربر ۳۵۴۶۰۴۶
از نظر من هم این کتاب خیلی فوق العاده بود البته من کتابش رو داشتم
🕊️📚kerm ketab
پرکشش‌، رازآلود و جذاب🍫 حتما بخونید:)
Sadra Hosseini
کتاب واقعا جالبیه و من ازش چیزهای زیادی درباره رنگین پوستان و زندگی که در گذشته داشتن و کارهایی که میکردن یاد گرفتم و اینکه چطوری تحقیر میشدن. با اینکه شاید یکم داستان این کتاب از نظر بعضی ها کلیشه ای شده باشه(از جمله خودم)ولی خوندنش رو توصیه میکنم تا بفهمید که رنگین پوستان و سیاه پوستان در آمریکا چقدر مورد تمسخر و اذیت سفیدپوستان قرار میگرفتن.

حجم

۳۰۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۳۰۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد