نظرات درباره کتاب درهای سرگردان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب درهای سرگردان اثر جلی جانسون

نظرات کاربران درباره کتاب درهای سرگردان

نویسنده:جلی جانسون
امتیاز:
۴.۸از ۱۰ رأی
۴٫۸
(۱۰)
Hana
عالی عالی! این کتاب فراز و نشیب‌های زیادی داشت. داستان درباره دو دختره که یکیشون می‌تونه باد رو کنترل کنه و توسط باد پرواز کنه و اون یکی می‌تونه با یه گچ روی دیوار درهایی رو بکشه و اون در‌ها می‌تونن هر جای دنیا باز بشن! به هر کشوری! به هر خونه‌ای! ولی به جز دنیای خودش. اون دختر و دوستش و تمام بچه‌های آواره دیگه از یه جهان دیگه اومدن. از یه جهان جادویی...من بیشتر تحت‌تاثیر دوستیه این دو تا دوست بودم. چقدر با هم صمیمی بودن و رد عشق واقعی رو می‌شد از توی کلمات دید! عاشق نویسندش شدم.
🌱 آونـב
زیاده‌خواهی و قدرت‌طلبی جادوگرا دنیاها رو به‌هم می‌ریزه و تعدادی بچه آواره می‌شن و قهرمان داستان، یکی از این آواره‌هاست. این کتاب حرفی برای گفتن داره. ترجمۀ بسیار خوبی داره و متنش خیلی روانه. موضوع جذابی هم داره. خوندنش رو پیشنهاد می‌کنم.
sana
خیلی جذاب بود داستانش و به نظرم ارزش یه جلد بعدی رو داره
Lidi
برای اولین بار یک کتاب از انتشارات پرتقال رو خوندم و واقعا داستان جذابی بود. ترجمه کتاب فوق العاده بود، شخصیت پردازی ها جذاب و دوست داشتنی بودن، و کتاب نکات آموزنده ای هم داشت که من واقعا خوشم اومد. اگه اهل رمان های فانتزی و ماجراجویی هستید، خوندن این کتاب رو از دست ندید. ممنون از نویسنده، مترجم و طاقچه🥰
معصومه رحمانی
یک فانتزی زیبا بود.
شیوا
این داستان برخلاف طرح جلدش، اصلا کودکانه نیست. به نظرم حتی مناسب نوجوان ها هم نیست چون داستانی عمیق و پر مفهوم داره. کشش خوبی داره و بی وقفه تا پایان راه، خواننده رو با خودش می بره. از خوندنش لذت بردم.
* Saba *
کتاب خیلی قشنگی بود و اتفاقات غیر مناظره‌ی زیادی داشت یکم متنش روان نبود و بعضی جا ها نمی‌فهمیدم چه اتفاقی داره میوفته اما وقتی داستان جلوتر می‌رفت توضیح داده بود در کل کتاب خوبی بود

حجم

۳۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۶۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد