نظرات درباره کتاب یک روز اتوبوسی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب یک روز اتوبوسی اثر مت دلاپنیا

نظرات کاربران درباره کتاب یک روز اتوبوسی

نویسنده:مت دلاپنیا
امتیاز:
۴.۱از ۱۹ رأی
۴٫۱
(۱۹)
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
خوب بود🙂🙃
i._.shayan
حقیقتش نااُمید شدم من صرفا این کتاب رو بخاطر این‌که برنده مدال نیوبری شده بود خریدم و با توجه به سابقه نیوبری توی ذهنم انتظار یک داستان که تا حد زیادی سنت‌شکن یا خیره کننده باشه و بدرد تمام دوره های سنی بخوره رو داشتم ولی تنها چیزی که من تو این کتاب دیدم یه داستان کودکانه نوه مادربزگی عادی بود که یه پایان به قول معروف ok داشت (که قرار بود نقطه عطف داستان و هدف این سفر هفتگیشون باشه) بنظرم مدال نیوبری باید استانداردهاش رو بالاتر از چهار تا جمله کلیشه‌ای راجع به زیبایی جهان و استفاده ابزاری از فقر بیاره و درنهایت هم بنظرم همون درجه سنی پشتش یعنی مثبت ۵ سال مناسبشه
zeynab
جالب بود
Reyhane
خییلی خیلی ممنون از راهنماییتون😍😍😍😍
zeynab
سلام عزیز ... کتاب جالب و قشنگی است . هم طنز است و هم ماجراجویی . ولی باز اگر از خریدنش مطمئن نبودی میتونی برای نمونه اش رو بخونی ، اون وقت اگه خوشت اومد بخرش .
Reyhane
سلام زینب جان.. میشه بگید این کتاب راجع به چی بود؟ طنز بود؟
موژان
فضاش خوب بود ولی اگه ادامه داشت و به نتیجه ی بهتری میرسید و پایانی هم براش نوشته میشد،کتاب کامل تری از آب در میومد...
sanaz
وتوی تاریکی ریتم آهنگ سی جِی را از جا کند وبرد بیرون اتوبوس و بیرون شهر شلوغ. او رنگ های غروب را دید که روی موج های خروشان می‌تابید. خانواده ی شاهین ها را دید که توی آسمان می چرخیدند. پروانه های پیرزن را دید که آزاد،زیر نور ماه می رقصیدند،قلب سی جِی پر شد،او توی صدا گم شده بود و صدا همه چیز را جادو می کرد.
سیامک
بسیار خواندنی و دیدنی 👍😃
Ms S
کتاب بدی نبود معنای زیبایی داشت و زاویه دید نویسنده دوست داشتنی بود، فقط خیلی متناسب با فرهنگ ایرانی نبود و درک بعضی چیزها برای بچه ها سخت بود. چون ندیده بودند در اطراف خودشون موارد رو.
زینب سادات رضازاده
خیلی کتاب لطیف و جالبی بود ، پسری که دوست ندارد سوار اتوبوس بشود و دلش یک ماشین میخواهد اما فقط در اتوبوس هست که کلی اتفاقات جالب میافتد و او می‌تواند دنیا را شبیه مادربزرگ زیبا ببینید.
𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
خیلی زیبا و جالب بود❣😃
دریا♡کویر
برای بالای پنج سال و گروه سنی ب مناسب هست. اپلیکیشن طاقچه بسیار خوب این کتاب رو معرفی کرده پس قسمت توضیحاتش رو بخوانید. به کسانی که کودکی دارند که همش میگه:ای کاش فلان چیز را ما هم داشتیم،این کتاب کمک میکنه در شرایط سخت، قشنگی های زندگی رو هم ببینیم. ولی به نظر من جزو کتابهایی نیست که تو هر خونه ای باشه، اگر مثل من محدودیت مالی دارید و در انتخاب کتاب وسواس دارید این کتاب اولویت نیست.آخه به خاطر جایزه هایی که برده آدم احساس میکنه خیلی عالیه! ولی ارزش یکبار خوندن رو داره.
bitabemahtab
انقدر که تعریف شنیده بودم چیزِ خوبی نبود.
Book worm
بد نبود

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد