نظرات درباره کتاب هامپتی دامپتی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هامپتی دامپتی اثر دن سنتت

نظرات کاربران درباره کتاب هامپتی دامپتی

نویسنده:دن سنتت
امتیاز:
۴.۵از ۱۵ رأی
۴٫۵
(۱۵)
i._.shayan
هیچ وقت فکر نمی کردم یک کتاب کودکان بتونه اختلال پس از حادثه(PTSD) رو به این خوبی توضیح بده اینکه اون اتفاق چطور میتونه به یک ترس دائم تبدیل بشه که زندگی فرد رو مختل میکنه و جلوش رو از رسیدن به هدف هاش و آرزوهایش میگیره، اینکه چطوری حادثه میتونه تعریف گر شخص بشه به جای کارایی که انجام داده و سقوط اون شخص معرفش باشه و چطوری همه این موارد میتونن به افسردگی و غم عمیقی منجر بشن که جلوی شادی واقعی رو بگیره. باید بگم که من این کتاب رو خیلی دوست داشتم چون از یک شعر قدیمی معروف یه داستان عجیب و دردناک میکشه بیرون و مخاطب و با سوال عجیبی روبرو میکنه اینکه بعد از حادثه چه به سر شخص میاد و اینکه آیا هیچ وقت میتونه از عواقبش نجات پیدا کنه یا نه ؟ به عنوان آخرین نکته هم میتونم بگم که من عاشق طراحی های زیبای این کتاب بودم بخصوص و محیط دارک و غم انگیزی که از ذهن سقوط کرده شخصیت اصلی میاد
Elham jannesari
چقدر خوشم اومد از خلاقیت این داستان
mahtab&friends
در مورد ترسه و به طور خاص ترس پس از حادثه. خلاقیت خوبی در ایده داشته پ. تصویرگری هم معنادار و مکمل متنه ولی کلمات و لحن و پایان بندی ممکنه برای کودک مناسب نباشه توصیه می کنم والد یا مربی، بعضی جاها رو اصلاح کنن موقع خوندن.
Book worm
عجب ایده ای😦
سیامک
خواندنی و دیدنی 👍
nazi.habi
در مورد شجاعت و کنار گذاشتن ترسه.
Amir10
چقدر این کتاب خوب است. نویسنده توانسته به سادگی در کوتاه‌‌‌‌ترین صفحات اختلال استرس پس از سانحه(PTSD)، را از زبان یک تخم‌‌مرغ به تصویر بکشد. از خواندنش لذت بردم.
Unknown
کتاب صد و سی و چهارم

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
۱۲,۴۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد