نظرات درباره کتاب ویلا، جنگجوی کوچک بیشه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ویلا، جنگجوی کوچک بیشه اثر رابرت بیتی

نظرات کاربران درباره کتاب ویلا، جنگجوی کوچک بیشه

نویسنده:رابرت بیتی
امتیاز:
۴.۹از ۱۷ رأی
۴٫۹
(۱۷)
رضا
از این کتابا چاپ نکنین. ما رو از زندگی انداختید. نمیشه ازش چشم برداشت ❤❤❤🌷
کاربر ۲۸۶۳۳۷۷
من این کتاب را از شهر کتاب تهیه کردم و خوندم و توصیه میکنم برای نوجوانان خود این کتاب را تهیه کنید
کاربر ۵۵۷۴۶۰۶
بسیار جذاب !خیلی عالی!متنش خیلی جذاب بود نویسنده می‌تونست این کتاب را تو ۲جلد بنویسه ولی خلاصه کرده و به موضاعات مهم داستان تمرکز کرده .ولی چرا آخرش را اینجوری تموم کرد؟پس اعضای قبیله دره ی فراموش شدگان چی شد ؟و آخرش اون درخت قطع کن ها چی شد ؟من نظرم اینه آخرش ویلا باید اعضا را دور خودش جمع میکرد و رهبر قبیله میشد و با کمک طبیعت هم اون تبرزن ها را از جنگل بیرون میکرد و... که نمیخوام داستان را لو بدم ولی آخرش خیلی دلچسب نشد ولی شاید این نظر شخصی من باشه . به هر حال به شما توصیه میکنم بخوانید.
کاربر 8813580
جلد دو این کتاب ترجمه نشده
کاربر 8813580
این کتاب دو جلده و جلد بعدش ت
خاتون
موافقم با نظرت چند تا علامت سوال از اول داستان تو ذهنمون به وجود آورد و مابین داستان موضوع های مختلفی رو وارد داستان کرد که منتظر بودیم بیشتر توضیح بده و یه پایان و نتیجه داشته باشه در کل کتاب زیبایی بود حتما بخونیدش
کاربر ۳۰۹۴۸۴۵
به معنای واقعی فوق العاده بود 🌸🌸🌸حتما به نظرم نوجوان ها بخونن ✨✨✨✨
•نسرین‌طلا•
نسخه چاپی این کتاب رو خوندم و میتونم بگم شگفت آور و هیجانی و ماجراجویانه است که البته قسمت هایی خشن میشه و فکر می‌کنم برای بعضی از نوجوانانی که روحیه حساسی دارن، خوب نباشه. فراز و نشیب داستان خیلی خوب بود و شروع جذاب و پایان دل انگیزی داشت.👌💚
𝑽𝒊𝒐𝒍𝒆𝒕𝒕🌲🌫
خیلی قشنگ و زیبا بود...🌲☁️ یه جوری مارو با خودش به اعماق جنگل می‌برد و با دنیای زیبا و متفاوت ویلا آشنا می‌کرد... به نظرم تجربه متفاوت و دوست داشتنی ای بود!
megan
کتاب خیلی قدیمی ای عه ولی با این حال هنوزم دوستش دارم.. جنگیدن جنسیت نداره شما هم میتونین مثل ویلا باشین!!!
کاربر 7245321
عالی بود مرسی من شخصا آشقش شدم
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب «ویلا» رمانی نوشته ی «رابرت بیتی» است که نخستین بار در سال 2018 انتشار یافت. دختری به نام «ویلا» از کوهستان «گریت اسموکی»، بهترین سارق در قبیله ی خود است. او زیر پوشش تاریکی، به خانه های مختلف می رود و چیزهایی را می رباید که برای ساکنین آن خانه ها چندان بااهمیت نیست. کار «ویلا» بسیار پرمخاطره است چرا که اگر او را پیدا کنند، حتما جانش را می گیرند. اما «ویلا» برای به دست آوردن احترام رئیس کاریزماتیک قبیله، حاضر است هر خطری را به جان بخرد. وقتی کنجکاوی «ویلا» باعث آسیب دیدن و سرگردانی او در جهانی دور از خانه می شود، او برای فرار، از نیرویی کهن درخواست کمک می کند. اما تنها پس از این اتفاق است که «ویلا» به حقیقت پی می برد: ساکنین این جهان همه مثل هم نیستند، و اکنون، نیروهای حفاظت کننده از جهان خودش در معرض نابودی قرار گرفته است.
sana
عالی هست

حجم

۲۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۲۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۵۳,۲۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد