نظرات کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

۳٫۵
(۵۶)

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۳۰۸۵۷
دوست پسر = نامزد😂
کاربر 7426243
یعنی میشه تبدیلش کنیمم
negarin
موضوع کتاب راجع به اشتباهات مشترک خانمها در ارتباط با آقایون هست که از باورهای اشتباه قدیمی درمورد "زن خوب" بوجود اومدن. همچنین نحوه ی مواجهه‌ی هوشمندانه با چالش های رابطه و بهبود زندگی مشترک بیان شده. برای من مفید بود.
Raphael
کتاب جالبی که نتیجه ی یه نظر سنجی گستردس. اگه خواننده واقعا هشیار باشه و شرایط و فرهنگ کشور خودمونو موقع خوندن کتاب در نظر بگیره و تفکر انتقادی ام داشته باشه ، به نظرم در اون صورت یه کتاب خیلی کاربردیه.
مشکات
به نظرم کتاب خوبی برای خانمهاست.اینکه بتوانند ریتم زندگی خود را حفظ کنند و همه زندگی را فدای عشق نکنند و آن را یکی از جنبه های زندگی در نظر بگیرند تا آرامش بیشتری داشته باشند.
Elizee
کتاب خیلی خوبیه...😊
Atefeh
کتاب خوبی بود ، ارزش خوندن داره
Zahra Fakhr
فوق العاده است. چیزی که یک زن توی هر موقعیتی و هر وضعیتی باید بدونه. چه مجرد چه متاهل چه هرچی.
امروز
روح کلی کتاب توصیه به قوی و عاقل و مستقل بودن زنان است که برای مردان جذاب است و این گزاره کلی از لحاظ ویژگی های جنسیتی میتواند درست باشد اما غالب خرد توصیه های کتاب برای یک رابطه ی آشنایی ایرانی با افق ازدواج کاملا مخرب و معکوس است
کاربر ۱۷۶۰۹۷۴
این خوبه که درباره یه سری مسائل راهنمایی می‌کنه ولی نکته‌ای که درباره این سبک کتاب ها وجود داره اینکه نویسنده همیشه درست نمی‌گه و من هم قرار نیست به اونی که نویسنده گفته تبدیل بشم. از اینکه خودم و خاص هستم لذت ببرم، با وجود تمام نقص‌هایم! این کتاب ها می‌تونن کمکت کنن خودت رو بهتر کنی نه تغیر بدی چون ما انسانیم نه ربات‌های برنامه‌ریزی شده❤️‍🩹
Yasna
من همه فصل‌های کتاب رو نحوندم ولی تا اینجای کار به نظرم حرفش اینه: "عزن نفس داشته باشید!" باقیش نمود درونی و بیرونی عزت نفس داشتن هست؛ نشون میده اگه عزت نفس داشته باشید چجوری فکر می کنید یا رفتار می کنید. البته من به شخصه، با همه مواردش موافق نیستم. بعضی هاش با فرهنگ ما جور نیست و شاید حتی رفتار و دیدگاه بعضی مردان ایرانی با مردان اروپایی یا آمریکایی متفاوت باشه، از کجا معلوم! نگاه نویسنده هم طوری هست که انگار دلش از مردها خیلی پُره! یا نگاه پایین دست و نه برابری بهشون داره...شایدم صرفا نگاهش طنزآمیزه ولی طنز کلامش خیلی برام ملموس و قابل درک نیست.

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۹
تومان