نظرات درباره کتاب به خطرها نه بگو و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب به خطرها نه بگو اثر آزاده بهرامجی

نظرات کاربران درباره کتاب به خطرها نه بگو

امتیاز:
۴.۹از ۴۱ رأی
۴٫۹
(۴۱)
مدیر باشی
به نظرم کتاب به شدت مناسب استفاده نوجوانان است هرچند بزرگسالان نیز میتوانند از آن بهرمند شوند. من شخصا به خطرهای شب کاری تا به حال فکر نکرده بودم و یاد گرفتم به عنوان مدیر چگونه شرکتم را برای کارکنانی که اضافه کاری میکنند امن بکنم.
Soroosh
این کتاب را باید در مدارس آموزش بدند. ای کاش به جای این همه مباحث بیخودی که در مدرسه خوندیم مطالب این کتاب را باهامون کار میکردند.
مرد تنهای شب
ای کاش من این کتاب را زودتر خونده بودم. به دلیل یک اشتباه از سر ناآگاهی دزد شیشه ماشینم را شکست و لپ تابم را برد. اگر این کتاب را زودتر خونده بودم هم ماشینم را زیر نور چراغ پارک میکردم و هم کیف لپ تاپم را میذاشتم صندوق عقب و اینجوری تو این شرایط بد اقتصادی متحمل ضرر نمیشدم.
کاربر ۱۵۶۲۵۳۰ هنگامه سنجر
در حقیقت جامعه به کتاب هایی از این دست بسیار نیازمند است، چرا که ما اکثرا کتابخوان های حرفه ای را به عنوان مخاطب در نظر می گیریم، در حالی که به شدت نیاز هست که همه ی اقشار مورد خطاب و توجه قرار گیرند.
sepideh
اینکه ما هشیار بشیم از خطراتی که امکانش وجود داره بسیار کاربردیه. و واقعاً عدم آگاهی ما از اینکه داریم خودمون رُ در شرایط یا محیط های خطر آفرین قرار میدیم و کسی اونا رُ برامون روشن نکرده و آگاهی بهش نداریم‌مشکل اصلی هست.این کناب به نظر من آگاهی سانی رُ تمام و کمال انجام داده و راهکار های معید ارائه کرده.بسیار جامع هست.ممنون از زحماتتون.
نازنین زهرا
این کتاب مناسب برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس است. من به تمام مشاوران مدارس توصیه میکنم حتی در حد دو ساعت هم که شده این کتاب را به دانش آموزان تدریس کنند. با تشکر برای رایگان کردن کتاب.
بهاره
کتابی با محتوای عالی و کاربردی..
سپیده جلالیفر
کتاب بسیار کاربردی بود!
سينا
بسیار عالی
کاربر ۲۷۸۰۷۵۵
از آنجایی که رشد فرهنگی ممکن نمی شود، مگر با نشر کتبی برای تمام اقشار و طبقات جامعه در هر رده سنی و فرهنگی، انتشار کتاب‌هایی از این دست بسیار می تواند ما را در ارتقا سطح فکر عامه ی مردم کمک کند، به نظر من، این کتاب باید بیشتر معرفی و مطرح بشود.
سارا
خیلی کتاب خوبی بود. واقعا لازمه که همه مطالعه اش بکنند. مطالبش خیلی مفیده.
دختر صحرا
بی نهایت مناسب شرایط جامعه امروز. به عزیزانون هدیه بدینش حتماااا. از نان شب واجب تره
کاربر ۱۵۶۳۳۹۷
مباحث عالی بود. حتما توصیه میکنم. همه باید مطالعه کنند.
منصوره حق خواه
مطالب این کتاب بینظیر است و باید در مدارس با شاگردها کار شود. مدارس باید این کتاب را تهیه و جز آموزش های فوق برنامه خود قرار دهند.
کاربر 6706605
خیلی آموزنده هست
drjafarlakzaei
خوب بود یادآوری بود دیگه
محسن زرین قلم
عالیییییی. هم مطالب مهم و گیرا بودند و هم شیوه نگارش سلیس و روان.

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد