نظرات درباره کتاب به خطرها نه بگو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب به خطرها نه بگو اثر آزاده بهرامجی

نظرات کاربران درباره کتاب به خطرها نه بگو

امتیاز:
۴.۹از ۴۱ رأی
۴٫۹
(۴۱)
شهرزاد قصه گو
کتابی بسیار بسیار کاربردی! مطالعه این کتاب برای همه افراد فارغ از جنس و سن ضروریست. با تشکر از نویسنده اثر.
خردمند
چقدر خوب که این اثر رایگان در طاقچه بارگذاری شد. من معتقدم این اثر با توجه به موضوع مهمی که آموزش میده باید همچنان به صورت کاغذی هم مجدد چاپ بشه تا در اختیار همه قرار بگیره و نه فقط کسانی که به گوشی هوشمند دسترسی دارند. من چندبار با انتشارات تماس گرفتم ولی گفتن فعلا چاپ مجدد نداره.
کاربر ۲۳۳۶۳۵۴
حتما حتما حتما این کتاب را با دقت مطالعه بکنید. تنها کتابی است که مطالعه آن باعث میشود در شرایط فعلی که ناامنی زیاد شده بتوانید جان و مالتان را حفظ بکنید. این کتاب باید توسط نیروی انتظامی به چاپ میرسید و در اختیار تک تک شهروندان قرار داده میشد!
زهرا قهرمانی
به نظرم همه باید این کتابو داشته باشن و بخونن، عالیه
قاصدک
این کتاب را تا میتونید به نوجوانان و والدین فرزندان خردسال هدیه بدین. خوندن کتاب وقت زیادی نمیگیره ولی مطالبش خیلی جالبه. من ظرف دو ساعت در مسیر رفت و برگشتم به محل کار و خانه خوندمش و به عنوان هدیه برای دوستانم که مادر هستند هم فرستادم. خیلی خوبه که کتاب رایگان هستش. ممنون از طاقچه عزیز برای رایگان در اختیار دادن کتاب های خوب.
آزاده سفيدگران
کتاب بسیار جالبیه. بسیار روان و جذاب نوشته شده. به خصوص برای نوجوانان بسیار کاربردیه.
sayed reza Hosseini
کتاب عالی و کاملا کاربردی با خواندن کتاب میتونید اطلاعات بهتر و مفید تری را در مواجه ها با خطرها و نحوه مقابله با آنها پیدا کنید
مايا
آیا نه گفتن حتی در مقابل درخواست‌های غیرمنطقی هم برای‌تان دشوار است؟ اگر نتوانید به دیگران نه بگویید، باید همیشه اولویت‌های دیگران را به اولویت‌های خودتان ترجیح دهید. اما اگر همیشه از ترس نه گفتن به خواسته‌ی دیگران جواب مثبت می‌دهید، حالا دیگر وقت تغییر است. برای افزایش قدرت نه گفتن به دیگران و اموزش فرزندانتان حتما این کتاب پیشنهاد می شود.
یارا
فقط مادر باید باشی تا بفهمی مطالعه این کتاب چقدر برای خودت و فرزندانت حیاتی هستش. بخش آموزش مراقبت از خود به کودکانتان را حتما مطالعه و با فرزندانتان تمرین کنید.
فهیمه جعفری
خیلی مفید بود. من واقعا لذت بردم. نکات مهمی را بیان کرده بود.
sumaya
کتاب بسیار کاربردی با بیان روان و گیرا و نکات ریز و مهم برای همه سنین بخصوص نوجوانان و جوانان
استادکار
سلام و درود بر شما نویسنده محترم. اثری کاربردی و روان را خلق کرده اید. به شما تبریک میگویم. البته دلیل شیوه تصویرسازی کتاب که کمی کودکانه می نماید را متوجه نمی شوم. باز هم به شما خسته نباشید می گویم.
یگانه بیداریان
بسیار بسیار بسیار عالی و کاربردی. نکات مطرح شده بسیار هوشمندانه برای زندگی امروز شهری ما انتخاب شده اند. خلاصه و مختصر راه های مراقبت از خود را آموزش میدهد. ممنون از نویسنده محترم و طاقچه.
سروش عالم غیب
طبقه بندی کتاب بسیار خوب و فکر شده بود. کاملا مشخص است که نویسنده خط فکری مشخصی داشته است. از این که کتاب نگاه جنسیت زده نداشت و امنیت را به چشم تکنیکی دیده که همه باید به آن مجهز شوند واقعا لذت بردم.
دانای کل
بسیار موجز و مفید و بدون اضافه گویی! نکاتی که دانستنشان برای همه ضروری است و زن و مرد و کودک نداره.
بچه روانشناس
به عنوان یک روانشناس باید بگم که نویسنده خیلی زیرکانه روانشناسی جرم را درک و راه های مقابله با آن را ارایه کرده است.
کاربر ۲۳۴۲۸۶۲
انصافا کتاب شایسته تقدیر است. امنیت مساله جدی امروز ماست. الان با گسترش کرونا و بیکاری جامعه بدجوری به سمت نا امنی رفته و یادگیری مراقبت از خود یک ضرورت است.
ربيعي
👌🏾👌🏾👌🏾
بهرام گور
خیلی خیلی کتاب جالبی بود. اولین بار هست که چنین دست کتابی را در بازار کتاب می بینم. موضوعی جدید و بسیار مهم. ممنون از نویسنده اثر و طاقچه که کتاب را رایگان کرده.
همای سعادت
چند وقت پیش موتوری تو پیاده رو کیف من را زد و خودم را هم دنبالش کشید. هم مدارکم به سرقت رفت و هم بدنم آسیب دید. در این کتاب خوندم که فقط با انداختن کیفم روی دوشم که سمت دیوار پیاده رو بود میتونستم از این حادثه اجتناب کنم. به نظرم مطالب کتاب عالیه اونم برای زندگی در تهران بی رحم. کاش نویسنده در مورد شناسایی سارقان نیز توضیحاتی داده بود. مثلا چطور چهره شان را به خاطر بسپاریم تا به ملیس گزارش بدیم.

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد