نظرات درباره کتاب تمامی حقوق محفوظ است و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تمامی حقوق محفوظ است اثر گرگوری اسکات کاتسولیس

نظرات کاربران درباره کتاب تمامی حقوق محفوظ است

۳٫۹
(۱۵)
کاربر ۵۸۴۸۴۵۰
نمونه کتاب رو خوندم و برام جالب شد که بدونم در ادامه چه اتفاقی می افته ، نمیتونم نظر دقیقی درباره کتاب بدم. ولی برام سوال شده که چرا قیمت نسخه الکترونیک اینقدر بالاست ، کاغذ هم که توش به کار نرفته ! واقعا می‌خوام دلیلش رو بدونم .
Mahtab
من قبلا ی نظر ناقصی در مورد کتاب داده بودم و الان سعی میکنم با توضیحات بهتر و کامل تر اصلاحش کنم: داستان در مورد کشوری هست که قوانین سفت و سخت اما ضد انسانی بر اون حاکمه. همه چیز از آسمان، غذا و سرگرمی گرفته تا صحبت کردن تحت کنترل دولته و مردم از ۱۵ سالگی به بعد به ازای هر حرفی که میزنند باید به دولت مبلغی پرداخت کنند چرا که کلمات، اسامی و جملات همگی تحت مالکیت هستن و استفاده آزاد و رایگان از اونها معنایی نداره. داستان از اونجایی شروع میشه که دختری که تازه ۱۵ ساله شده تصمیم میگیره که کلا سکوت کنه و این سکوت آغاز نقض نظم و به عبارت بهتر اخلال در ترس حاکم بر جامعه هست. در کل با داستانی تخیلی-حقوقی و البته با ترجمه روان مواجهیم طوری که نتونستم کتاب رو زمین بذارم و سریع تمومش کردم. عنوان کتاب هم معرف حق کپی رایت هست که ما معمولا روی کتاب ها و سی دی ها و ... می بینیم و به این معنیه که به آثار ادبی و هنری نمیتونیم رایگان دسترسی داشته باشیم چرا که خالقان این آثار در ایجاد اثر نقش داشتن و حمایت حقوقی از منافع اونها توسط قانون صورت می‌گیره. جلد دومی هم به اسم دسترسی محدود شده یا access restricted داره ولی در ایران ترجمه و منتشر نشده.
پاییز
ایده داستانی، بکر و عالیه. فکر کنید نظام سرمایه داری تا جایی پیش بره، که مردم رو مجبور کنه بابت هر کلمه و هر حرکتی که میخوان انجام بدن، پول بپردازن! دردناک و ترسناک میشه. اونوقت کسایی که پول ندارن، چطور میتونن به زندگی معمولیشون ادامه بدن؟ . یه جاهایی سکوت دختره آزارم میداد. مخصوصا تو قسمتی که برای خانواده و سم باید سکوتش رو میشکست. . ارزش خوندن داره البته. . شخصیت های مورد علاقه من کل و هنری و سم بودن.
Arad
داستان خوبیه موضوعشم جذابه وقتی که شروع به خوندن کنی خود به خود وسوسه میشی ببینی تهش چی میشه ولی یه مشکلی داره از نظر من وسطای داستان رو بیخودی کش دادن وگرنه کتاب خوبیه
بلوریخ
عالی بود نتونستم یه لحظه هم بیخیال خوندن بشم...یسره خوندم
زهرا دختر فاطمه
به نظرم کتاب خیلی قشنگ و زیبایی هست، ولی چون قیمتش بالاست مایل به خواندنش نیستم، لطفا در بی نهایت قرار بگیرد.
شیوا
ایده داستان فوق العاده بود. داستان پردازی، متن روان، ترجمه خوب به همراه کشش و جذابیت کافی داشت و از خوندنش لذت بردم... کاش جلد دوم هم داشت.
Sara Bahreini
خیلییییی عالییی بود مخصوصا اگربا یه موزیک شاد که دوسش دارین اخرش رو بخونین چون واقعا اخرش خیلی میتونه با ابن راهکار جذاب تررررر بشه
AMIr AAa i
بد نبود

حجم

۳۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۳۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
۵۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد