نظرات درباره کتاب درآمدی بر تاریخ فراماسونری در ایران و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب درآمدی بر تاریخ فراماسونری در ایران اثر حامد الگار

نظرات کاربران درباره کتاب درآمدی بر تاریخ فراماسونری در ایران

۴٫۳
(۱۱)
کتاب باز
بشدت توصیه میشه مطالعه کنید!! کتابی معتبر با محتوایی مختصر و مفید برای شناخت تشکیلات فراماسونری که زمینه مطالعات بیشتر را فراهم میکند. بخش اول که مدخل هست بسیار مطالب مفیدی داره اما بخش دوم مطالب گسترده ایی درباره اشخاص موثر در ایجاد تشکیلات فراماسونری در ایران ارائه میده که به نظرم به درد محققین میخوره در کل اگه میخواید به صورت عمومی اطلاع پیدا کنید به نظرم خوندن بریده هایی که برای این کتاب گذاشته شده کفایت کنه تا اگه علاقه مند شدید با خرید کتاب و منابع دیگه مطالعاتتون رو ادامه بدید.
یا حیّ
ممنون👌🏻
لیلا اردشیری
ممنون از معرفی دقیقتون
Arsalan.kh
اثر خوبی بود. کسی اگر بخواد زمینه ورود فراماسونری به ایران رو بفهمه این مقاله بهش می تونه کمک کنه(خود مؤلف آخر این اثر میگه مقاله) البته لازمه تا از تاریخ و شخصیت های مهم دوران قاجار شناخت داشته باشه. اگر کسی بخواد بصورت خیلی مفصل و موسع درباره تشکیلات فراماسونری در ایران مطالعه کنه بهتره به پیشنهاد مؤلف همین مقاله، سه جلدی فراموشخانه و فراماسونری در ایران، نوشته اسماعیل رائین رو تهیه کنه.
Smr Vakili
کتاب با معرفی نویسنده و نوع نگاه و خط فکریش شروع میشه ، بعد از اون وارد برجسته سازی جایگاه و شخصیت نویسنده از طریق ارایه دلایل و اشاره شخصیت های مطرح در ارزندگی شخصیت نویسنده میشه و سپس بدنه اصلی کتاب که مطالب جذابی درخصوص یکی از انجمن های سری یا همون فراماسونی است میشه. در این کتاب آقای الگار تلاش کرده تا با استفاده از روش گردآوری و خلاصه نویسی اسناد موجود در زمان خودش و بررسی آنها در قالب خط زمان یک خط معنای ابتدایی ایجاد کنه که از دلایل جذابیت کتاب هست. در پایان بنظرم این کتاب با توجه به مستند بودن برای کسانی که دنبال سرنخ های مطالعاتی و تحقیقات هستند و یا کسانی که بدنبال اطلاعات پایه و کلی از فراماسونی و ریشه های اون در ایران می‌گردند، مناسب هست.
کاربر ۵۶۷۵۴۱۹
واقعا کتاب بی فایده ای بود و شاید در کل کتاب نیم صفحه هم مطلب مفید یاد نگیرید مطالب مفید این کتاب شاید فقط همون بریده هایی هست که طاقچه گذاشته همون رو مطالعه کنید کافیه

حجم

۲۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد