نظرات درباره کتاب مغز سخن چین و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مغز سخن چین اثر وی. اس راماچاندران

نظرات کاربران درباره کتاب مغز سخن چین

۳٫۳
(۱۸)
انوشه
کتاب وارد مباحث تخصصی شده و همه فهم نیست و صرفا برای کسانی مفیده که قصد دارن به شکل تخصصی درباره مغز بدونن . مناسب روانشناسان بالینی و متخصصان مغز و اعصاب و روانپزشکان و علاقمندان به نوروساینسه. کتابهای دیوید ایگلمن برای کسانی که قصد مطالعه تخصصی ندارن بهتره. من خودم از کتاب بسیار استفاده کردم و در حطیه کاریم بسیار مفید بود اما اگر شما قصد دارید مطالعه عمومی درباره مغز داشته باشید خوندنش رو توصیه نمیکنم .
یکتا محبی
کتابی منحصر بفرد و عالی.با اینکه کتاب علمی هست اما متنی بسیار روان و جذاب دارد که خواننده رو به خواندن ادامه کتاب ترقیب می‌کند.
adak
لحن نویسنده، فوق العاده هست و مثل یک پدر بزرگ پر حوصله سعی میکنه حدسهای علمی درباره موضوعاتی چون چگونگی شکل گیری خود آگاهی و آگاهی و چیستی آنها، چیستی زیبایی و چرایی لذت بردن انسانها از هنر و زیبایی و دلایل شکل گرفتن قوانین جهانی از زیبایی و چیستی این قوانین، چیستی اراده آزاد و چگونگی شکل گرفتن آن و... بزنه. اگر به این مسایل علاقه مندید خواندن کتاب توصیه میشه. مشکل فقط ترجمه ای هست که در چند مورد خاص خیلی خوب ترجمه نشده و مجبور شدم برای فهمیدن منظور نویسنده به ترجمه نشر خوشبین (مغز قصه گو) مراجعه کنم. یک جا هم به جای «افراد دارای اختلال هویت جنسی»، کاملا اشتباه «افراد دوجنسی» ترجمه شده که کاملا ذهن رو به جایی دیگه میبره...
کاربر ۲۸۹۴۵۳۴
اینهمه تعریف و تمجید از کتاب، اخرش هم صوتی نیست.

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۸ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۸ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد