نظرات درباره کتاب به امین بگو دوستش دارم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب به امین بگو دوستش دارم اثر مریم راهی

نظرات کاربران درباره کتاب به امین بگو دوستش دارم

نویسنده:مریم راهی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۳۳ رأی
۴٫۸
(۳۳)
عمار
خواهش می‌کنم در قسمت طاقچه بی‌نهایت قرار بدهید یا کمی ارزان‌تر کنید،خیلی گرونه...
Hope
بله متاسفانه واقعا خیلی گرونه !
هادی
کتاب‌های نیستان تقریبا همه‌ش گرونه متأسفانه
آدم و حوا
واقعاااا
ماریه امین
با خوندنش گریه کردم, خندیدم, ترسیدم امیدوارشدم مایوس شدم و در نهایت دوباره ایمان آوردم. خانم راهی ! قلمتون ستودنی است. ممنونم
کاربر ۳۷۷۴۴۷۹
دست مریزاد به خانم راهی و استاد سیدمهدی شجاعی که استعداد هایی مثل ایشون رو به فرهنگ این مرزوبوم معرفی میکنن
mhdiiiii
لازمه این کتاب رو قبل دیدن محمدرسول الله مجیدی ، یه بار دیگه بخونیم ، عالیه عالی
مهدی خادم الرضا
همین ک درباره پیامبره عظیم الشان هست حتما باید مطالعه بشه بماند ک قلم خوبی دارند نویسنده ممنون از طاقچه
کاربر ۱۱۴۳۳۱۴
عالی و بینظیر خداوند به قلم و توان این نویسنده برکت بده ...بسیار لذت بخش بود و تاریخ اسلام با حلاوت و شیرینی بر جان ما نشست خداقوت
فانوس
کتاب قشنگ و جالبی بود و اطلاعات درستی از زمان پیامبر میده و به راحتی میشه با کتاب و با پیامبر مهربونمون ارتباط قلبی برقرار کرد.
maria
تجربه مطالعه "یوما" از همین نویسنده اونقدر برام شیرین بود که با دیدن کتابی جدید با قلم ایشون لحظه ای برای خواندنش تردید نکردم. استفاده از منابع متعدد برای نگارش این اثر و متن روان و شیوا از نقاط برجسته ی این کتاب بود با این حال اونطور که باید نظرمو جلب نکرد. در این کتاب پاره های مختلف زمانی از زبان ۴ شخصیت بزرگ بیان میشن ولی به طور دقیق نمیشه گفت که حضرت رسول(ص) در محوریت این ماجراها قرار داشتند بلکه گاه به گاه از ایشون نام برده میشه و توقعی که نام این کتاب در ذهن من ایجاد شده بود رو برآورده نکرد. شاید منتظر کتابی لطیف تر و با اطلاعاتی جدید و شنیده نشده بودم و به همین دلیل چندان مجذوبم نکرد.
ريحانه
بی نظیره بی نظیر این کتاب شما رو از چشمان بزرگانی همچون عبدالمطلب و ابوطالب به قعر دنیای جاهلیت قبل از اسلام میبره و با حمزه و جعفر داستان و تموم میکنه!
Fatemeh
خیلی عالی بود پنج ستاره کمه باید ۲۰ تا ستاره داد روایت نویسنده به قدری جذاب بود که گویا انسان در زمان سفر کرده و تمام اون اتفاقات رو از نزدیک میبینه و چه زیباست این عبارت " به امین بگو دوستش دارم"
محمد مهدی
من رو یاد کتاب آنک آن یتیم نظر کرده استاد محمدرضا سرشار انداخت
ketabjoo
کتاب به بیان مقاطعی از زندگی چهار شخصیت اسلام تا لحظه ی وفات می پردازه که در زندگی پیامبر تاثیر گذار بودند. ابتدای کتاب که از زبان عبدالمطلب بود جذابیت قلم نویسنده من را با خودش همراه کرد به خصوص که قسمتی از تاریخ زندگی پیامبر را نقل می کند که کمتر بیان شده و فضای دوران جاهلی را شفاف به تصویر می کشند. اما به مرور تکرار نوع نگارش حتی با وجود تغییر زاویه دید روند داستان را کند و خواندن را کمی مشکل کرد به خصوص که داستان ها حداقل برای من آشنا بودند. دوست داشتم بیشتر و از نزدیک تر در مورد پیامبر بخوانم ولی در مجموع باید بگویم از خواندن کتاب لذت بردم و احساس کردم چقدر دوست داشتنی هستند.
فقط حیدر امیرالمومنین است
بسیار زیبا از حوادث قبل تا سال های بعد از اسلام، دوستان و یاران پیامبر، واقعا برام جذاب و دلنشین بود، دوست داشتم به خود پیامبر بیشتر پرداخته بشه یا امام علی، در مورد امام علی خیلی کم نوشته شده بود، خیلی کم:)
Zahra Hatef
کتاب خیلی روان و زیبا بود مخصوصا که تلاش کرده بودن از منابع تاریخی استفاده کنند قلمشون زیبا و روان بود خدا اجرتون بده🌹
(!_!) hana🌱
این کتاب فوق‌العاده‌اس... یاران و دلدادگان به پیامبر رو بخوبی به تصویر میکشه... از ته دل خوشحال شدم برای پیامبر که پشتیبانی مثل عبد‌المطلب و ابوطالب داشت‌ به همون اندازه برای عبدالله ناراحت شدم که نشد پسرکش رو ببینه و همینطور برای آمنه که با دلی پر از غم به دیدار همسرش رفت و نزد او برای همیشه ماندگار شد و محمد(ص) دوباره یتیم شد... پیشنهاد ۱۰۰ درصدی میکنم که بخونیدش... بخونید تا بفهمید چجور باید از رهبر و امام محافظت و اطاعت کنید...
mortazavi
کتاب فوق العاده عالی و دلچسب نوشته شده، برای کسانی که واااقعا دوست دارن غرق بشن تو تاریخ و دنیای گذشته خیلی عالیه و توصیه میکنم برای دوستان تون هم بفرستین. عاشقش میشین❤️
غزل
بسی لطیف بود، نویسنده محترم قلم روانی دارند. کلمات مناسب و توصیفات به اندازه و زیبا. من هم با خواندن این کتاب دریا را دیدم
کاربر ۶۵۵۶۲۶۸
بسم الله الرحمن الرحیم خیلی کتاب رو دوست داشتم نثر روانی داره و آدمو به اون دوران میبره.مشخصه با تحقیق نوشته شده.خودم خیلی به این مدل رمان های تاریخی علاقه دارم.حس خوبی دارم که خوندمش.
zhraa
🌊🌻🌧
منکسر
به نظرم به جای ۸ ساعت وقت گذاشتن برا این کتاب فیلم مجید مجیدی رو ببینید که بهترم هست، این کتاب نه اطلاعات خاصی بهتون اضافه می‌کنه، نه به لحاظ ادبیات جذابیت خاصی داشت... توصیه نمی‌کنم.
tata.b
محمد رسول الله
Hope
اسم فیلم چیه دوست عزیز ؟
راحیل
عالی بود عالی

حجم

۳۱۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۳ صفحه

حجم

۳۱۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۳ صفحه

قیمت:
۷۲,۶۷۵
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد