نظرات درباره کتاب کمان گیر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کمان گیر اثر پائولو کوئیلو

نظرات کاربران درباره کتاب کمان گیر

انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴۱ رأی
۳٫۵
(۴۱)
dell_seporde
تقریبا پر از نصیحت بود، نصیحت‌های گاها بدرد بخور به عنوان رمان کتاب زیاد جالبی نیست، بیشتر تفکر شما رو درگیر میکنه
Babeshty rolenia
دوستان از محدود کتاب هایی هستش که میتونم بگم علی رغم حجم کمی که داره ، آموزه‌های بسیار داره. پیشنهاد میکنم علاوه بر مطالعه و تحلیل ، این کار رو دوبار و یا چندبار تکرار کنید ، تا هر دفعه بر بار اندیشه هاتون با ذهنی باز تر ازوده بشه. کتاب روان ، آموزنده ، داستان پردازی ملموس و دارای تصاویر با نقاشی های ساده اما مفهومی روحتون آروم 🙏🌹
S&H
محدود کتابهایی هستش!!! محدود
معین
وااااااااااای ، پر مغز تر از اینم مگه میشه ، توی این حجم کم چه حرفایی مهم و ارزشمندی زد ، اکثرش رو باید قاب کرد و زد به دیوار، بریده هاش رو گذاشتم بخونیدش ، چه قدر هنرمندانه هنر تیراندازی رو با زندگی ارتباط میده (راستی حرف از تیر و کمان شد ، فیلم war of the arrows رو هم حتما ببینید )
مهری
کم حجم وپرازپند ونصیحت نسبتا کتاب خوبی بود
نیوشا
سال ۲۰۰۸ البته چاپ شده. آخرین اثر هیپی هست.
mousavi
به نظرم تو همین داستان کوتاه مطالب خیلی مفید رو بیان کرده وهمین سادگی باعث اثر گذاری بهتری روی مخاطب میشود با سپاس از طاقچه
m.hossein375
زیبا، ساده، عمیق، کوتاه
reza
نپسندیدم آنچه از پابلو کوئیلو در کیمیا گر در ذهنم بودچیز دیگری بود نه حرف تازه ای ونه پیام اثر گذاری مقایسه ای از کمان وزندگی که برای تخیل درست آن هم نیاز به قبض واغماز فراوان داری
کاربر 5248729
بسیار معمولی بود من خیلی توصیه نمی کنم این نویسنده کتاب های خیلی بهتری داره
zartari
محتوای کتاب مانند نوشته های گذشته آقای کوییلو جذاب و دارای کشش نیست . نویسنده با تکرار مکرر مواردی که می شد آن را در یک صفحه نوشت در حال اطاله کلام است .
مامانه سه جوجه که عاشق کتاب
عمیق به قدری ماهایی که در خودشناسی در اولین مراحل هستیم قشنگ چند دقیقه وچند بار خوندن نصایح کمک میکنه درک کمی پیدا کنی از مطلب چقدر قشنگ سعی میکنه هدف از زندگی رو بهمون نشون بده این مرد زندگی روزندگی کرده ❤️
آناهی‌تا
خوندن این کتاب برای هر آدمی که نیاز به یه تلنگر برای زندگی صحیح داره لازمه. پر از پند و اندرز بدرد بخور و به یاد ماندنی.
rasul
نکته ای که در ترجمه ی این اثر خیلی برام آزار دهنده بود این بود که بجای زه کمان از سیم کمان استفاده شده چون خودم تیراندازی می کنم میدونم که سیم کلمه ی درستی نیست به هر حال خواندن این کتاب رو به همه مخصوصا کسانی که تیراندازی کار می کنن توصیه می کنم .
siiis71
سی و ششمین کتاب من از طاقچه حقیقتا توی نظرات بازخوردهای منفی زیادی دیده بودم، ولی چون عاشق تفکرات پائولو هستم، میخواستم که خودم بخونمش... نکته این جاست که وقتی می توانیم از پائولو کوه پنجم و خاطرات یک مغ و کیمیاگر و این ها را بخواینم، چرا این؟!
سمیرا
خیلی نصیحت گر بود، شاید همین باعث خشکی و کاهش جذابیتش شده بود. تصویرگری خوبی داشت به نظرم.
Eiman Maleksefat
راه و رسم زندگی از زبان یک کمانگیر و پائولو کوئیلو دوست داشتنی...
Saeid
واقعا لذت بردم
کاربر ۱۳۹۷۱۷۳
خوب بود
ysalem
اگر مترجم این کتاب را هم به مانند شیرفروش سلاخی کرده باشد مفت نمی ارزد!. در بریده های کتاب شیرفروش توضیح داده ام که چه بلایی بر سر ترجمه آمده است.

حجم

۴۴۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴۴۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد