نظرات درباره کتاب داستان کودک گمشده و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب داستان کودک گمشده اثر النا فرانته

نظرات کاربران درباره کتاب داستان کودک گمشده

نویسنده:النا فرانته
انتشارات:نشر لگا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۵ رأی
۳٫۱
(۲۵)
سپیده
کتاب به صورت صفحات اسکن شده منتشر شده و مشخصات متن قابل تغییر نیست و تقریبا امکان مطالعه کتاب در موبایل وجود ندارد. عرضه کتاب با این کیفیت پایین و قیمت بالا جای تعجبه.
×Mira×
برای یک کتاب الکترونیکی قیمتش خیلی بالاست
Roya Oloumi
اول اینکه قابلیت علامت زدن نوشته هارو نداشت برای همین توصیه می‌کنم نسخه چاپ شده کتاب رو بخرید، جذابیت داستان و روانی و صمیمیت نوشته های سه کتاب اول رو نداره اما اگر سه کتاب اول رو خوندید برای فهم آخر داستان قطعاً خوندن این جلد هم توصیه میشه در ضمن تفکرات و فلسفه لینا که از زبان بچه‌ها گفته میشه به شدت جذاب و متفکرانه است و هر چه به آخر داستان نزدیک تر میشیم متن گیراییش بیشتر میشه، در ترجمه چند جا اشکالات تایپی یا جا به جایی اشتباه اسم ها هم بود
elham218
متن کتاب در موبایل قابل خواندن نیست به سختی تمومش کردم
rayeheh jafari
سلام طاقچه ی عزیز. نسخه ی موبایلی این کتاب کی منتشر میشه ؟ منتطرش باشیم یا بریم سراغ چاپی؟
یوکی
منکه چون ترجمه هنوز نیومده بود و عاشق شخصیت های اصلی بودم دو جلد آخر‌مجموعه یعنی جلد قبلی و این جلد رو انگلیسی خوندم. این ترجمه رو نمیدونم و به نظر نمیاد خوب باشه اما زندگی لیلا و لنو (دو دوست که همیشه به نحوی در حوادث زندگی همدیگه دست داشتند) اعجاب برانگیز بود و هرچند این کتاب از میانسالی تا پیری اونهارو به تصویر کشیده اما این چیزی از عمق و زیباییش کم نکرده.
کاربر ۳۲۵۷۵۹۱
میشه بفرمایید کتاب انگلیسی از کجا گرفتید
liljohnishere
این مجموعه ۴ جلدی رو تو ۴ روز خوندم چشمام داشت کور میشد
farangis rabiei
متاسفانه چون عاشق ۳ جلد قبلی بودم بدون توجه به نظرات این جلد رو هم خریدم ولی الان متوجه شدم که متن اصلا به صورت کتاب الکترونیکی نیست. این روش فروش کتاب اصلا درست نیست.
Mitra Faskhoodi
این کتاب رو نخواندم برای اینکه فرمت متن مناسب برای کتاب الکترونیکی نیست و خواندنش به این ترتیب سخت است و تمام لذت خواندن را از بین میبرد. ضمنن با وجود این نقیصه قیمت آن بسیار گران است. به علاوه ترجیح میدهم ترجمه خانم قیصری را مطالعه کنم. منتظرم تا ترجمه خانم قیصری با فرمت مناسب ارائه شود.
parimin
کتاب به صورت صفحات اسکن شده بود و واقعا خواندش چشم را اذیت میکرد. در پایان هم مترجم لاقل یک کلمه پایان نگذاشته بود و من اول فکر میکردم ممکن است صفحاتی از کتاب بارگزاری نشده باشد
farzane mousavi
این کتاب خیلی نسبت به کتاب های قبلی سطح پایین بود

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد