نظرات درباره کتاب قوطی کبریت خاطرات و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قوطی کبریت خاطرات اثر پل فلایشمن

نظرات کاربران درباره کتاب قوطی کبریت خاطرات

نویسنده:پل فلایشمن
امتیاز:
۴.۷از ۲۶ رأی
۴٫۷
(۲۶)
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
عالی😍❤️
رادیو سکوت :)
یک داستان کوتاه و با مفهومی ارزشمند تصاویر این کتاب بی نظیره به گونه ای طراحی شده که انگار سکانس های یک فیلم رو می بینی به نظرم این کتاب برای تمامی سنین مناسب هست
Zahra Darvishi
قشنگ بود 😊🌺🌼
Ala
یک پسر که هر اتفاقی که برای اش می افتند و هر خاطره ای برایش اتفاق میافتد در یک قوطی کبریت یک شی از این خاطره را در این میگذارد
دختر کتاب خوان 📖 🌸
یک داستان خیلی زیبا و عالی بود 👌🏻☺️
hermione jean granger
کوتاه و زیبا.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
هنگامی که یک دختر کوچک به دیدار پدربزرگ خود می رود ، شروع می کند در مورد مجموعه جعبه های کبریت سوال می کند که هر کدام از کبریت ها خاطره ای را برای او تداعی می کنند. تجربه مهاجرت داستان جدیدی نیست ، اما گفتن آن از طریق دریچه خاطرات یک پسر جوان، از طریق اشیای کوچکی که جمع کرده و در جعبه های کبریت قدیمی ذخیره کرده است بسیار درخشان است. داستانی که از طریق اشیایی که در طول زندگی جمع شده اند نقل می شود. پدربزرگ داستان در ایتالیا بزرگ شد و تا زمانی که به آمریکا نرفت ، خواندن را یاد نگرفت ، اما او می خواست یک دفترچه خاطرات داشته باشد. بنابراین شروع به جمع آوری مواردی کرد که بتواند با آنها گذشته خود را شرح دهد. این کتاب در اصل یک داستان لطیف از قدرت چیزهای اطراف ما برای یادآوری وقایع مهم زندگی مان است. پل فلایشمن نویسنده کتاب «قوطی کبریت خاطرات» در سانتا مونیکا بزرگ شد. با استفاده از تجربیاتی که از مطالعه تاریخ ، موسیقی ، هنر و تئاتر داشت، توانست آثار با ارزشی را خلق کند. آثاری که بار معنایی بالایی دارند. کتاب های او اغلب دیدگاه های مختلفی را بیان می کنند.
Noor
یک کتاب خاص با تصویرهای بسیار زیبا. واقعا از خوندنش لذت بردم
mahnaz r
زیبا و‌تاثیرگذار
کتابخون
عالی😄
وحیده خدادی
عالی 💜 حتما بخونید ✌
حنانه
داستان بسیار جذاب و صفحه آرایی فوق‌العاده حرفه ای! البته این کتاب برای رده ی سنی نوجوان مناسب تره تا کودک و فکر نکنم بچه های خردسال خیلی با این کتاب ارتباط برقرار کنن. در کل کتاب بسیار جذابیه.
یاسمین
حتما بخونید
نورا
کتابی با تصاویر دلنشین
esmat
زیبا ؛لطیف و دوست داشتنی
زینب سادات رضازاده
کتاب در عین حال که داره در مورد خاطره ها و ثبت اون حتی برای کسانی که نمیتونن بنویسن صحبت می‌کنه، داره بخشی از زندگی تاریخ را روایت می‌کنه و این دو تا خیلی قشنگ کنار هم آمدن، تصاویر کتاب عالی هستند.
Unknown
کتاب هفتاد هشتم

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد