نظرات کتاب ذهنی فراتر از باور
کتاب ذهنی فراتر از باور اثر بریت بروگارد

کتاب ذهنی فراتر از باور

انتشارات:نشر دانژه
امتیاز:
۳.۶از ۶۶ رأی
۳٫۶
(۶۶)

نظرات کاربران

رها
با اینکه رشته خودم روانشناسی است، خیلی از مباحث کتاب برام تازگی داشت. حیرت‌انگیز و زیبا‌.
کاربر ۵۱۸۷۵۸۸
.
matin
من یکی از بزرگترین تجربیات زندگیمو از دل یکی از کابوس وارترین مقطع زندگیم بدست اوردم ومعتقدم شخصی ازدید من یه فرد برنده وموفق است که بتونه از دل بدترین چیزها بهترین چیزهارو دربیاره و الا تقریبا هرکسی با داشتن بهترین شرایط از هرنظروهرلحاظ میتونه یه چیزه عالی دربیاره یا بسازه، و شاهکار رو اونی انجام میده که تو مسیر رسیدن به هدفش از فیلترهای خاصی گذر میکنه که گاهی یه فبلتر چنان زجرآورو دردناکه که خبلیبا شاید بیخیال بشنو بچسبن به همون عادی بودنو عادی زیستن ودرکل اعتقاد دارم وقتی نیروی خواستنت رو روی هدفت رودرجه نهایی نتظیم کنی دقیقا یه دریچه بسمتت باز میکنی وهرچی این علاقه بیشتر نیرو قوی تر و هروفت تونستی از همون چیزی یا شرایطی که فوق العاده درداورو ازار دهنده رو که توحالت عادی هرکسیو ناامیدو دلسرد میکنه رو بکنیش تک ابزار رسیدن بهدفت مطمعن باش اونموقس که ازته دلت به آرامش میرسیو دیگه چیزی سد راهت نمیتونه باشه،
MOHAMMAD MAHDI
سلام ببخشید یه سوال از خدمتتون داشتم ؟؟؟ اگه امکانش باشه ؟؟؟
samira
از خوندن این کتاب واقعا شگفت زده شدم، ممنون از مترجم خوب این کتاب بابت ترجمه روان و سلیسشان.
samaneh
کتاب بی نهایت جالبی ست. خواننده را با دنیای شگفت انگیز مغز، توانمندی های بالقوه ی آن و روش های بیدار ساختن این توانمندی ها اشنا نموده و از این روی به ارتقای کارکرد مغز کمک می کند. ترجمه ی بسیار روان، دقیق و موشکافانه ی مترجم بر افزایش جذابیت و گیرایی کتاب افزوده است. از خواندن این کتاب لذت بردم و خواندن آن را به علاقه مندان به این حوزه شدیدا توصیه می نمایم.
Hony
روایتگر شگفتی‌های مغز انسان.
mahan
واقعا فکر نمیکردم مغز انسان انقدر عجیب و قدرتمند باشه.
seyfi
کتابیست بسیار جذاب و جالب ، خواندنش رو به همه ی دوستانم پیشنهاد کردم.
حسین محمدی
گرچه عنوان کتاب کمی به کتابهای زردمتمایل است ولی واقعا مطالب علمی وبدردبخوروواقعی ازعملکردوپرورش مغزدرخودنهفته دارد
کاربر ۴۰۸۸۳۷۴
اونوقت یک ستاره !!!؟؟؟ 🤣🤣🤣 جالبه یک عده ( اون هم کتابخوان ) هنوز معنی این ستاره ها را نمیدونند .( مثلا طرف مینویسه : اگه میشد همین یک ستاره را هم نمی‌دادم 🤣🤣🤣 ) . ما به ستاره ها و نظرات نگاه می‌کنیم نه عنوان کتاب .
⬛ INFINITE ⬜
پس چرا یه ستاره دادی؟
فرید۲۹۴
کتاب خوبیه ، البته بعضی قسمت های بعضی از فصل هاش یکمی از حوصله من حداقل خارج بود ولی بعضی از فصل هاش بسیار جذاب کخ نمیشد تا اخرش نخوند.
kaveh
بسیار عالی شما رو با زوایای مختلف ذهن و مغز با مثالهای مختلف آشنا میکنه و در کنار کتابهایی مثل مغز پویا و ناشناخته ی ذهن و ... میتونه علاقمندان به این حوزه رو از لحاظ دانش به جاهای خیلی خوبی برسونه
کاربر غریب
واقعا کتاب خوبی بود، خیلی لذت بردم، توصیه می کنم حتما بخونید

حجم

۵۳۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۵۳۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد