نظرات درباره کتاب شنود و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۷ | طاقچه
کتاب شنود اثر گروه نویسندگان

نظرات کاربران درباره کتاب شنود

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۳۵۹ رأی
۴٫۵
(۱۳۵۹)
غزاله
عااااالی، من پیشنهاد میکنم حتمااا بخونید.. و بعد بخشهای سانسور شدشو از سایت امینی خواه بخش شنود حتما دانلود کنید.
Ms.Hajiha
بسیار زیبا و تاثیرگذار بود🙏🏻😇
SH.M
من مستند صوتی شنود و گوش کردم بدون سانسور و از زبان خود تجربه گر .عالی و خوب واسه فهمیدن زندگی و اینکه ما ابد در پیش داریم .
کاربر ۱۵۹۶۰۱۰
خیلی ممنون از تمام کسانی که در نوشتن و ترویج این کتاب نقش داشتند.
کاربر 4678527
سلام واقعا مطالعه کتاب عبرت اموز و تذکر دهنده است و به نظرم از جنس همان نفحات الهی است که انسان باید خودش را در معرض ان قرار دهد شاید موجب رستگاری شود
عرشیا خانی
تو دنیایی که دو سوم موجودات برای یک روز زنده موندن باید دیگری رو بکشن و بخورن عدالتی نیست. همچنین برخی ادما تو دنیا به شکل فجیعی پس از درد و رنج و شکنجه، کشته و تیکه تیکه یا سوزونده شدن؛ حیوانات با بی‌رحمی توصیف‌نکردنی همدیگرو تیکه پاره میکنن و میخورن به همین سادگی اونم نه هر روز بلکه هر لحضه. برخی ادما ناقص به دنیا میان. برخی ادما اصلا تو زندگی آب خوش از گلوشون پایین نمیره و اخرش با هزار مصیبت و بدبختی و رنج میمیرن. ذهن انسان اصلا اختیارش به طور کامل دست خودش نیست و علاوه بر اون، نه خودش ظاهرشو تعیین کرده نه خودش خانوادشو تعیین کرده نه محیطی که توش بزرگ میشه. به قول جرج اورول، این خدا برای ابروی خودش هم که شده بهتره وجود نداشته باشه.
chamran
سلام پیشنهاد میکنم به فلسفه شر را در بیان آیت الله مطهری و علامه مصباح یزدی بخونید. باتشکر
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
کتاب بسیار پند آموزی بود و آدم را از خواب غفلت بیدار می کرد
mimwmim
کتابی بسیار اثرگذار بود... خیلی زیبا بود و کاش نویسنده قدَری داشت تا در مصاحبه دقیقتر عمل میکرد و در توصیفات مفصل تر وارد می‌شد.
مهدی
با اینکه کتاب سه دقیقه در قیامت معروف تره چون زودتر منتشر شده ولی اگه بخوام مقایشه کنم با اینکه هر دو عالی و مفید بودن اما این کتاب با محتوایی بیشتر و تاثیر گذار تر بود ارزش چند بار خوندن در زندگی برای یادآوری دوبارش داره👌👌
ziba
بسیار بیدار کننده بود
Alla
سلام. مستند شنود رو که از زبان خود تجربه گر هست رو حتما گوش کنید. به گفته ی تجربه گر، تقریبا ۶۸ صفحه از کتاب توسط ارشاد سانسور شده و به علت شغلشون و میزان اطلاعاتی که تو تجربه دریافت کردن، نمی تونستن که جلوی دوربین بیان و تو برنامه ی زندگی پس از زندگی شرکت کنند ولی مطالب رو برای آقای موذون تعریف کردند. مستند صوتی شنود رو می تونید از پایگاه اطلاع رسانی استاد امینی خواه و یا از وبسایت انتشارات شهید ابراهیم هادی دریافت و گوش کنید. این فایل ها توی کانال های شبکه های مجازی این دو آدرس هم موجود هستند.
کاربر ۲۹۹۷۶۳۳
عالی حتما بخونید فوق العاده اس
سیدمحمدرضا
مستند صوتی این کتاب (مصاحبه استاد با شخص تجربه گر) درحال حاضر در کانال تلگرامی استاد امینی خواه بارگذاری است. حتما گوش کنید جذابیتش از متن خیلی بیشتره
ali asgary
سلام خدمت همه دوستان اخیرا تجربه کننده این کتاب به همراه آقای اعتمادی نویسنده با استاد امینی خواه در رابطه با تجربه ایشان البته کامل تر و جذاب تر مصاحبه ای داشته اند دوستانی که علاقه مند به پیگیری هستند حتما به کانال استاد امینی خواه در ایتا مراجعه کنند و از مطالب مطرح شده استفاده کنند لازم به ذکر است که این مطالب اجازه انتشار داخل کتاب را پیدا نکرده بودند یا علی کانال استاد امینی خواه @Aminikhaah_Media
کاربر 4600136
متن زیاد منسجم و جذاب نوشته نشده بود و جای اینو داشت که بهتر پرداخته بشه ... از نظر محتوا که اثرگذار قطعا هست و انشالله حقیقت هم .
MohammadHesam Dehghani
حتما مصاحبه کانال اقای امینی خواه با راپی این کتاب رو گوش بدید
soghra
داستان کوتاه اما زیبا و آموزنده ای بود .
Heydarian
من نسخه ی چاپی این کتاب رو خوندم ، خیلی خیلی عالی هست و درس های زیاد رو به همراه داره... ای کاش که با خوندن این کتابا از خواب غفلت بیدار بشیم...!
حسین
من بر خلاف تجربه گر هر کاری از دستم بر بیاد برای تغییر نظامی که خیلیها رو از دین بیزار کرده،انجام میدم.
جوان خراسانی | javan khorasani
این کتاب عالیه :))

حجم

۱۰۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۰۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان