نظرات کتاب تغییر
کتاب تغییر اثر سحر فرهادی

کتاب تغییر

نویسنده:سحر فرهادی
امتیاز:
۴.۹از ۳۱ رأی
۴٫۹
(۳۱)

نظرات کاربران

رهاورد
شاید اولین بار که کتاب رو بخونید، توی دو فصل اول داستان خیلی پیچیده به نظر بیاد، ولی بعدش واقعا فوق‌العاده میشه. تابحال همچین کتابی نخونده بودم. فلسفی و عمیق.
Mariam Sarvi
کتاب تغییر کتابی فلسفی است که در بستر داستان تعریفی انتزاعی و جدید از جبر و اختیار ارائه میدهد. انسان برگزیده برای به دست گرفتن سرنوشت جهان هستی در فضایی گفتگو محور مورد ارزیابی مفاهیم مختلف مثل عشق، خودخواهی، تکبر، تجسس، وجدان و ... قرار میگیرد. این کتاب شبیه هیچ کتاب دیگری نیست. هم داستان است، هم داستان نیست، هم فلسفی و منطقی است، هم نیست و در کل حرفهای زیادی برای گفتن دارد. خواندن کتاب نیاز به تمرکز و تفکر دارد. نویسنده باید آشنایی و درک خوبی از گنجینه های کهن و معاصر ادب فارسی از حافظ و سعدی و مولوی تا شاملو و مشیری داشته باشد. چرا که در جای جای کتاب به درستی از این گنجینه ها وام میگیرد و بر غنای ادبی داستان می افزاید.
پویان
من دوبار این کتاب رو خوندم تا ارتباط مفاهیم رو فهمیدم و فقط می تونم بگم که خیلی عمیق و فلسفی و متفاوت بود. جلد دوم هم داره.
کاربر ندا
کتاب بسیار فوق‌العاده ای بود پیشنهاد میکنم حتمأ چندین بار بخونید و لذت ببرید.
Leila Banazade
اوایلش یه کمی سخت پیش رفت و پیچیده بود ولی بعدش خوب شد و فصل آخر که عالی بود. قضیه آینه و ارتباطش با مفهوم سراب و زمان که توی این داستان مطرح شده بود خیلی جالب بود. و همینطور دو سبک مختلف نوشتار، دیالوگ ها و شنیده ها. من که خوشم اومد.
مهرنوش
به نظر من حتما باید این کتاب رو دو بار خوند تا بشه پی به قشنگی ها و مفهوم اصلی داستان برد. متن و سبک منحصر به فردی داره که نشان دهنده توانایی قلم و اشراف بالای نویسنده به مفاهیم فلسفی و حتی علم فیزیکه. حتما این کتاب رو توصیه میکنم و از نظر من که یک شاهکاره و ایده بسیار قشنگی رو مطرح میکنه.
Ali
موضوع کتاب بسیار جالب و متفاوته و با هنرمندی خاصی نوشته شده که برای من بسیار جذاب بود.
علی علی ای
مهم ترین عنصر برای یک کتاب داستانی نو، دیدگاهی جدید و رشته کلامی گویاست؛ همگی در این کتاب به وضوح به چشم می خورند و نویسنده نگاهی به اتفاقات دنیا می‌بخشد که تا به‌حال بیان نشده و به این عنصر انتزاعی پرداخته نشده است. بخوانید و ببینید که این کتاب چه‌قدر عمیق است و در طول داستان چگونه شمارا با خود همراه می‌کند.
رسا
خوندن این کتاب وقتی شیرین میشه که میفهمی مربوط به حواسی هست که در روزمره داری باهاشون کار میکنی و توجه زیادی بهشون نداری. برای من بینهایت جالب و جذاب بود. پیشنهاد می کنم حتما بخونیدش.
کاربر 3037402
وقتی با دریچه ی باز ادراک شروع به خوندنش میکنی ، با یک داستان جذاب فلسفی رو به رو میشی ، بسیار با فضای روانی جامعه ی این روزها همگامه .

حجم

۷۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۷۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد